En nyttig link vedrørende bl.a. foder.
Fra : Ladycatwoman

Dato : 24-02-03 09:37

Efterhånden har der været diskuteret foder herinde en del, så jeg tænkte
nogen måske kunne få lidt hjælp med denne link.

http://www.hunde-info.dk/hvilketf.shtml

På siden kan man også læse om alt muligt andet faktisk meget lærerig.

Med venlig hilsen Cujos mor.

Fra : Jynis

Dato : 24-02-03 12:37

"Ladycatwoman" <ladycatwoman@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.hunde-info.dk/hvilketf.shtml
>
> På siden kan man også læse om alt muligt andet faktisk meget lærerig.

Tak for linken . Det er faktisk lige hvad jeg længe her søgt efter.
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Luhmann

Dato : 24-02-03 14:23

> [...]
>
> http://www.hunde-info.dk/hvilketf.shtml
>
> På siden kan man også læse om alt muligt andet faktisk meget lærerig.

Det var faktisk lige præcist det jeg eftersøgte i en tidligere tråd. Mange
tak for hjælpen.

--
Mvh. Joachim Lykke Andersen