/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Unlock Mobiltelefon
#NavnPoint
openphone.. 7698
helloo.dk 6149
johs 3482
joker 1538
NKSDK 1479
Nordsted1 1463
rotw 1029
refi 727
D9N 715
10  Squanto 646
Netwærks-kode til Debitel....?
Fra : Søren Larsen


Dato : 23-02-03 22:39

Er der nogen der kender netwærks-koden til Debitel?

Jeg kan kun finde den til de andre store mærker, men ikke til Debitel.
Eksempelvis har Sonofon 238-02.
Den skal bruges i forbindelse med DCT4 unlock via. IMEI.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Mvh.
Søren Larsen



 
 
Dan Molberg (24-02-2003)
Kommentar
Fra : Dan Molberg


Dato : 24-02-03 01:19

"Søren Larsen" <s_y_larsen@hotmail.com> wrote in message
news:b3bf2o$a0f$1@sunsite.dk...
> Er der nogen der kender netwærks-koden til Debitel?
>
> Jeg kan kun finde den til de andre store mærker, men ikke til Debitel.
> Eksempelvis har Sonofon 238-02.
> Den skal bruges i forbindelse med DCT4 unlock via. IMEI.
>
> Håber der er nogen der kan hjælpe.
Det er fordi Debitel ikke har en, de bruger TDC og Sonofon.



Søren Larsen (24-02-2003)
Kommentar
Fra : Søren Larsen


Dato : 24-02-03 10:32

> Det er fordi Debitel ikke har en, de bruger TDC og Sonofon.

Ja, men hvilken skal så benyttes i forbindelse med DCT4 unlock???

Det drejer sig om at når man skal finde unlock-koden via. dongle, skal man
bruge IMEI nr. samt netwerkskoden, men hvilken netwærkskode skal så bruges
når der er tale om telefoner låst til Debitel...?

Jeg har prøvet med både TDC's og Sonofon's nummer....!

Mvh.
Søren Larsen
www.SYLCON.dk



Henning S. Christian~ (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Henning S. Christian~


Dato : 25-02-03 21:07

Tror de har deres egen - det har telmore selvom de bruger tdc's net
"Søren Larsen" <s_y_larsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:b3cooj$78e$1@sunsite.dk...
> > Det er fordi Debitel ikke har en, de bruger TDC og Sonofon.
>
> Ja, men hvilken skal så benyttes i forbindelse med DCT4 unlock???
>
> Det drejer sig om at når man skal finde unlock-koden via. dongle, skal man
> bruge IMEI nr. samt netwerkskoden, men hvilken netwærkskode skal så bruges
> når der er tale om telefoner låst til Debitel...?
>
> Jeg har prøvet med både TDC's og Sonofon's nummer....!
>
> Mvh.
> Søren Larsen
> www.SYLCON.dk
>
>



Lasse Hedegaard (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 25-02-03 21:15

Henning S. Christiansen skrev:

>Tror de har deres egen

Det har de ikke.

>det har telmore selvom de bruger tdc's net

Nej, der findes kun disse 4 netværkskoder i Danmark:

238 01 TDC Mobil
238 02 Sonofon
238 20 Telia
238 30 Orange

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Søren Larsen (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Søren Larsen


Dato : 25-02-03 22:05

> >det har telmore selvom de bruger tdc's net
>
> Nej, der findes kun disse 4 netværkskoder i Danmark:
>
> 238 01 TDC Mobil
> 238 02 Sonofon
> 238 20 Telia
> 238 30 Orange
>

Nej, det er ikke rigtigt. Tellmore har 238 11 , men det er jo ikke så
interessant da de jo ikke låser deres telefoner.

Jeg er nu også af den mening at Debitel har deres egen netwærks-kode, det er
derfor at DCT4 calculatoren ikke kan klarer disse. Det lyder lidt
usansyneligt at Debitel selv har låst deres telefoner udfra et nummer de
genererer, men hvem ved med Debitel....!!!!!


Mvh.
Søren Larsen
Aalborg
www.SYLCON.dk




Henning S. Christian~ (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Henning S. Christian~


Dato : 25-02-03 22:22


"Søren Larsen" <s_y_larsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:b3glqi$pf0$1@sunsite.dk...
> > >det har telmore selvom de bruger tdc's net
> >
> > Nej, der findes kun disse 4 netværkskoder i Danmark:
> >
> > 238 01 TDC Mobil
> > 238 02 Sonofon
> > 238 20 Telia
> > 238 30 Orange
> >
>
> Nej, det er ikke rigtigt. Telmore har 238 11 , men det er jo ikke så
> interessant da de jo ikke låser deres telefoner.

lige nøjagtig - ifølge logomanager er telmore's netværkskode nemmelig 238-11
og jeg tror også Debitel har en

>
> Jeg er nu også af den mening at Debitel har deres egen netwærks-kode, det
er
> derfor at DCT4 calculatoren ikke kan klarer disse. Det lyder lidt
> usansyneligt at Debitel selv har låst deres telefoner udfra et nummer de
> genererer, men hvem ved med Debitel....!!!!!
>
>
> Mvh.
> Søren Larsen
> Aalborg
> www.SYLCON.dk
>
>
>



Lasse Hedegaard (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 25-02-03 22:34

Henning S. Christiansen skrev:

>> Nej, det er ikke rigtigt. Telmore har 238 11 , men det er jo ikke så
>> interessant da de jo ikke låser deres telefoner.
>
>lige nøjagtig - ifølge logomanager er telmore's netværkskode nemmelig 238-11

Det er forkert.

>og jeg tror også Debitel har en

Det har de ikke.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Henning S. Christian~ (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Henning S. Christian~


Dato : 25-02-03 23:08


"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:l9on5vs429tteiletcspbf5viet181b76n@news.tele.dk...
> Henning S. Christiansen skrev:
>
> >> Nej, det er ikke rigtigt. Telmore har 238 11 , men det er jo ikke så
> >> interessant da de jo ikke låser deres telefoner.
> >
> >lige nøjagtig - ifølge logomanager er telmore's netværkskode nemmelig
238-11
>
> Det er forkert.

Start Logomanager V1.2.8 - gå ind under værktøj - vælg funktioner - vælg
din teleoperatør denmark og så (telmore i dette tilfælde) og vupti så står
der sgi 238 11 (Telmore) i ruden - men det er måske bare noget de skriver
sådan for sjov eller hvad?????

>
> >og jeg tror også Debitel har en
>
> Det har de ikke.
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard
>
> --
> http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!
>
> simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
> nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php



Lasse Hedegaard (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 25-02-03 23:11

Henning skrev på mail (lad være med det, skriv i stedet i gruppen):

>>Det er forkert.
>Start Logomanager V1.2.8 - gå ind under værktøj - vælg funktioner - vælg
>din teleoperatør denmark og så (telmore i dette tilfælde) og vupti så står
>der sgi 238 11 (Telmore) i ruden - men det er måske bare noget de skriver
>sådan for sjov eller hvad?????

Jeg prøver at hjælpe dig her, du behøver ikke angribe mig (så kan jeg
bare tie stille, og så vil du tro noget forkert).

Logomanager fortæller noget forkert - jeg skal ikke kunne sige
hvorfor. Telmore har IKKE egen netværkskode, da de ikke har noget
netværk (og netværkskoden er jo netop netværkets ID).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Henning S. Christian~ (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Henning S. Christian~


Dato : 25-02-03 23:19


"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:mcqn5vcimjsqr4rb4p8l0qdikqlnbm03ra@news.tele.dk...
> Henning skrev på mail (lad være med det, skriv i stedet i gruppen):
har også beklaget at den ved en fejl fra mig blev sendt også som mail
>
> >>Det er forkert.
> >Start Logomanager V1.2.8 - gå ind under værktøj - vælg funktioner -
vælg
> >din teleoperatør denmark og så (telmore i dette tilfælde) og vupti så
står
> >der sgi 238 11 (Telmore) i ruden - men det er måske bare noget de
skriver
> >sådan for sjov eller hvad?????
>
> Jeg prøver at hjælpe dig her, du behøver ikke angribe mig (så kan jeg
> bare tie stille, og så vil du tro noget forkert).
angriber ikke - kommer bare med fakta om hvorfra jeg har min formodning -
du angreb vel heller ikke da du skrev "> >>Det er forkert." - om du vil tie
stille eller ej må du selv om - jeg har ingen problemer med at åbne omtalte
foner - og selvfølgelig bruger telmore tdc's net altså 23801 men det
forhindre dem vel ikke i at bruge 23811 når en kode regnes ud eller - tråden
sluttes herfra
>
> Logomanager fortæller noget forkert - jeg skal ikke kunne sige
> hvorfor. Telmore har IKKE egen netværkskode, da de ikke har noget
> netværk (og netværkskoden er jo netop netværkets ID).
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard
>
> --
> http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!
>
> simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
> nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php



Lasse Hedegaard (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 25-02-03 23:25

Henning S. Christiansen skrev:

>angriber ikke - kommer bare med fakta om hvorfra jeg har min formodning -

Jeg fornemmede en ganske negativ tone her: "men det er måske bare
noget de skriver sådan for sjov eller hvad?"

>du angreb vel heller ikke da du skrev "> >>Det er forkert."

Nej - jeg kom med et kort kontant svar.

>jeg har ingen problemer med at åbne omtalte
>foner - og selvfølgelig bruger telmore tdc's net altså 23801

Præcis!

>men det forhindre dem vel ikke i at bruge 23811 når en kode
>regnes ud eller

Jo! For hvis en telefon var låst til netværk 23811, så ville den kun
kunne bruges på netværket 23811 - hvilket ikke findes.

>tråden sluttes herfra

Hvorfor vil du slutte? Tråd lever deres eget liv, så det er heller
ikke muligt at bestemme hvor lang tid en tråd er i gang.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Henning S. Christian~ (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Henning S. Christian~


Dato : 25-02-03 23:32


"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:e3rn5vc0ql414et2du3p3ugi4nna65qe21@news.tele.dk...
> Henning S. Christiansen skrev:
>
> >angriber ikke - kommer bare med fakta om hvorfra jeg har min
formodning -
>
> Jeg fornemmede en ganske negativ tone her: "men det er måske bare
> noget de skriver sådan for sjov eller hvad?"
>
> >du angreb vel heller ikke da du skrev "> >>Det er forkert."
>
> Nej - jeg kom med et kort kontant svar.
>
> >jeg har ingen problemer med at åbne omtalte
> >foner - og selvfølgelig bruger telmore tdc's net altså 23801
>
> Præcis!
>
> >men det forhindre dem vel ikke i at bruge 23811 når en kode
> >regnes ud eller
>
> Jo! For hvis en telefon var låst til netværk 23811, så ville den kun
> kunne bruges på netværket 23811 - hvilket ikke findes.

Ja ja da så venter sengen 5 min endnu og jeg svarer en sidste gang
skrev jeg at fonen låses til 23811 eller skrev jeg at koden til at låse
regnes ud fra 23811????
>
> >tråden sluttes herfra
>
> Hvorfor vil du slutte? Tråd lever deres eget liv, så det er heller
> ikke muligt at bestemme hvor lang tid en tråd er i gang.
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard
>
> --
> http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!
>
> simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
> nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php



Lasse Hedegaard (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 25-02-03 23:34

Henning S. Christiansen skrev:

>Ja ja da så venter sengen 5 min endnu og jeg svarer en sidste gang
>skrev jeg at fonen låses til 23811 eller skrev jeg at koden til at låse
>regnes ud fra 23811????

De to ting hænger uadskilleligt sammen! Sorry, men sådan er det altså.
Tænk over det, og hvorfor i alverden skulle man ellers gøre sådan?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Lasse Hedegaard (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 25-02-03 22:30

Søren Larsen skrev:

>Nej, det er ikke rigtigt. Tellmore har 238 11 , men det er jo ikke så
>interessant da de jo ikke låser deres telefoner.

Telmore har ikke noget netværk, hvorfor skulle de så have en
netværkskode? Fortæl gerne hvor du har dine oplysninger fra.

>Jeg er nu også af den mening at Debitel har deres egen netwærks-kode,

Nej (og det har nu ikke noget med meninger at gøre).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Esben Sunddal Hansen (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Esben Sunddal Hansen


Dato : 25-02-03 23:06

Tja... Forskellige programmer fortæller også mig, at Telmore har 238 11, og
altså ikke 238 01 som TDC.

Er der ikke nogen der har et debitel-abonnement, som også har datakabel /
infrarød?
Så kunne vedkommende lige tjekke netværkskoden....



Lasse Hedegaard (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 25-02-03 23:11

Esben Sunddal Hansen skrev:

>Tja... Forskellige programmer fortæller også mig, at Telmore har 238 11, og
>altså ikke 238 01 som TDC.

Det er ikke korrekt - jeg ved ikke hvorfor man har puttet Telmore ind
i Logomanager som 23811 - for de har ikke eget netværk, og derfor
ingen netværkskode (en netværkskode er jo netværkets ID).

>Er der ikke nogen der har et debitel-abonnement, som også har datakabel /
>infrarød?
>Så kunne vedkommende lige tjekke netværkskoden....

Der vil stå 23801 eller 23802.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Esben Sunddal Hansen (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Esben Sunddal Hansen


Dato : 25-02-03 23:33

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:89qn5v0s64goisi3rjtetjia54jv7jq0he@news.tele.dk...
> Esben Sunddal Hansen skrev:
>
> >Tja... Forskellige programmer fortæller også mig, at Telmore har 238 11,
og
> >altså ikke 238 01 som TDC.
>
> Det er ikke korrekt - jeg ved ikke hvorfor man har puttet Telmore ind
> i Logomanager som 23811 - for de har ikke eget netværk, og derfor
> ingen netværkskode (en netværkskode er jo netværkets ID).
>
> >Er der ikke nogen der har et debitel-abonnement, som også har datakabel /
> >infrarød?
> >Så kunne vedkommende lige tjekke netværkskoden....
>
> Der vil stå 23801 eller 23802.
>

Det er nu ikke kun det som er indbygget i Logomananger jeg mener.
Hvis jeg benytter f.eks. Oxygen Phone Manager II, og vælger læs
telefonen-info, så kommer den også med netværkskoden 11 tilsidst...

Jeg er enig i, at der kun er 4 forskellige net i dk, men jeg tror de
forskellige selvskaber (bl.a Debitel) har deres egen kode.

... Men som sagt, så er det bare gæt.



Lasse Hedegaard (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 25-02-03 23:53

Esben Sunddal Hansen skrev:

>Det er nu ikke kun det som er indbygget i Logomananger jeg mener.
>Hvis jeg benytter f.eks. Oxygen Phone Manager II, og vælger læs
>telefonen-info, så kommer den også med netværkskoden 11 tilsidst...

Well, det er forkert - og det lyder nu ganske besynderligt, hvis det
er rigtigt at programmet viser 11. Det henter åbenbart nogle andre
data, end det netværk der bruges - da nettet jo er TDCs. Om man skal
kalde det en 'feature' eller bug ved jeg ikke, men det er forkert at
vise 11 som netværkskode - da det vitterligt ikke er det netværk man
er koblet på (238 11 findes slet ikke).

>Jeg er enig i, at der kun er 4 forskellige net i dk, men jeg tror de
>forskellige selvskaber (bl.a Debitel) har deres egen kode.

Det har de ikke - de har intet *netværk*, derfor har de ingen
*netværkskode*. Det giver ingen mening, at de skulle have det.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Kasper Vibe Grevsen (26-02-2003)
Kommentar
Fra : Kasper Vibe Grevsen


Dato : 26-02-03 18:01

> >Det er nu ikke kun det som er indbygget i Logomananger jeg mener.
> >Hvis jeg benytter f.eks. Oxygen Phone Manager II, og vælger læs
> >telefonen-info, så kommer den også med netværkskoden 11 tilsidst...
>
> Well, det er forkert - og det lyder nu ganske besynderligt, hvis det
> er rigtigt at programmet viser 11.

Det tror jeg nu ikke Lasse,

MNC-MCC er netværkets subset og samme netværk kan derfor sagtens benyttes af
forskellige subsets med forskellige MCC id.
Jeg mener sågar visse udenlandske selskaber har forskellige subset i
forskellige byer.

Det er nu ikke særligt svært at prøve. Du kan bare låse en telefon til
238-01 og se om den stadig vil tage dit Telmore kort. Det tror jeg ikke!


--
mvh Kasper



Lasse Hedegaard (26-02-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 26-02-03 20:07

Kasper Vibe Grevsen skrev:

>Det er nu ikke særligt svært at prøve.

Næh, men det er ikke mig der skal overbevises - prøv selv, og du vil
finde ud af, at du ikke har ret.

>Du kan bare låse en telefon til
>238-01 og se om den stadig vil tage dit Telmore kort. Det tror jeg ikke!

En telefon der er låst til netværk 238 01 kan bruges med et
Telmore-kort - uden problemer.

En telefon der er låst til andre netværk (fx. 238 11) kan IKKE bruges
med Telmore-kort (238 11 kan slet ikke bruges med nogen kort da
netværket ikke findes).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Søren Larsen (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Søren Larsen


Dato : 25-02-03 23:09

> >Nej, det er ikke rigtigt. Tellmore har 238 11 , men det er jo ikke så
> >interessant da de jo ikke låser deres telefoner.
>
> Telmore har ikke noget netværk, hvorfor skulle de så have en
> netværkskode? Fortæl gerne hvor du har dine oplysninger fra.
>
> >Jeg er nu også af den mening at Debitel har deres egen netwærks-kode,
>
> Nej (og det har nu ikke noget med meninger at gøre).

OK, hvis vi så prøver at vende den lidt..... Debitel er nødt til at have et
system til at låse deres telefoner med og denne kode genereres som regel
udfra en række faktorer..... eks. IMEI nr. osv.

Da (så vidt jeg ved) alle operatører får deres telefoner leveret simlocked
fra fabrikken er det jo oplagt at benytte det udstyr som Nokia nu engang har
udviklet til formålet...!

Jeg har testet med både TDC's og Sonofons Netwærkskode og med disse kan
telefonens unlock-kode ikke udregnes. Dette fortæller mig at de (Debitel) MÅ
bruge en anden.

Af tekniske årsager må det være praktisk at Tellmore har deres egen kode
således at LOGO'er og lignende kan styres til denne udbyder...!

Jeg er meget åben for forslag, men mit spørgsmål lød nu fra start om en
Netwærks-kode til brug i forbindelse med unlock....! (bare så vi ikke ender
i en diskusion omkring Tellmore).

Mvh.
Søren Larsen
Aalborg
www.SYLCON.dk




Lasse Hedegaard (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 25-02-03 23:15

Søren Larsen skrev:

>OK, hvis vi så prøver at vende den lidt..... Debitel er nødt til at have et
>system til at låse deres telefoner med og denne kode genereres som regel
>udfra en række faktorer..... eks. IMEI nr. osv.

Ja, IMEI-nummeret er altid med i krypteringensalgoritmen.

>Da (så vidt jeg ved) alle operatører får deres telefoner leveret simlocked
>fra fabrikken

Det er set, at de er blevet låst senere, men det er ikke rigtig
relevant her.

>er det jo oplagt at benytte det udstyr som Nokia nu engang har
>udviklet til formålet...!

Jeg forstår ikke rigtig hvor du vil hen her?

>Jeg har testet med både TDC's og Sonofons Netwærkskode og med disse kan
>telefonens unlock-kode ikke udregnes. Dette fortæller mig at de (Debitel) MÅ
>bruge en anden.

Det gør de ikke.

>Af tekniske årsager må det være praktisk at Tellmore har deres egen kode

Netværkskoden er et ID for netværk der benyttes, ikke hvilken
operatør! Telmore har derfor IKKE deres egen netværkskode.

>således at LOGO'er og lignende kan styres til denne udbyder...!

Et logo sendt til en Telmore-telefon skal sendes med netværkskoden
23801 - som er det netværk Telmore benytter!

>Jeg er meget åben for forslag, men mit spørgsmål lød nu fra start om en
>Netwærks-kode til brug i forbindelse med unlock....! (bare så vi ikke ender
>i en diskusion omkring Tellmore).

De hedder nu Telmore (med ét L)

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon!

simlock.dk fejrer fødselsdag i marts, med tilbud til alle modtagere af
nyhedsbrevet - så tilmeld dig: http://www.simlock.dk/nyheder.php

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177553
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste