Dreamweaver og Internet Explorer 6
Fra : Lisa

Dato : 23-02-03 21:53

Er der en Dreamweaver-ekspert derude?

Jeg har problemer med Dreamweaver og min opgradering til Internet
Explorer 6.

Jeg har lavet flash-knapper som er lagt i en tabel i Dreamweaver 4. De
skal aktiveres i en topframe - en menu, hvor siden fremkommer i
mainframe og menuen forbliver den samme. Problemet er at når jeg
sætter en behavior på knappen (en get url) vil den ikke reagere på en
action der hedder "Onclick" "gotourl" men derimod godt en
"onmouseover" "gotourl".
Dvs. den kan fint hente siden i mainframe med on mouse over kommandoen
men ikke en on click.

Jeg har den mistænkt for at det har at gøre med IE 6 at den ikke kan
lide de samme behaviors som 5'eren. Kan det være problemet? Hvordan
løser jeg det eller jeg bare et klumrehoved til DW4?

Hilsen
Lisa

Fra : Per Christoffersen

Dato : 24-02-03 15:18

"Lisa" <lin@lisanilsson.dk> wrote in message
> Er der en Dreamweaver-ekspert derude?

Der er nok ikke mange Dreamweaver-nrugere i denne her nyhedsgruppe. De
fleste synes at sværge til håndkodning eller kodebaserede editorer.
Selvom jeg anvender DW kan jeg ikke rigtig hjælpe, for behaviors (eller
scripting i det hele taget) er ikke min stærke side...

Men du kan prøve i en af Macromedias egne nyhedsgrupper, som du kan finde
her:
<http://www.macromedia.com/support/dreamweaver/ts/documents/dream_newsgrp.ht
m>

/Per