Kashmir - Zitilites
Fra : Thomas

Dato : 23-02-03 15:14

Hey

Nu her den 3. marts udkommer Kashmirs 4. album, med titlen "Zitilites"
(Udtales
som "City-Lights") - Dette album kan jeg varmt anbefale ALLE at investere i

Det er et rigtig rigtig godt album... Nogne af numrene kræver lidt
tilvænning... De
skal lige høres en del gange, før de fænger... Men så bliver de også bare
bedre og
bedre for hver gang man hører dem...

Jeg tror alle andre end Åge Halldorsson vil elske denne plade...

Mvh. Thomas E. Jensen
http://come.to/fjongkashmir

Fra : Christian Muus

Dato : 23-02-03 15:38

"Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedre og
> bedre for hver gang man hører dem...
>
> Jeg tror alle andre end Åge Halldorsson vil elske denne plade...

Hej

Var du ligesom undertegnede også en af de heldige der var med i Malmø i
onsdags?

Og til emnet, ja, den plade lover godt

Christian

Fra : Thomas

Dato : 23-02-03 15:38

> Hej
>
> Var du ligesom undertegnede også en af de heldige der var med i Malmø i
> [...]

Hej Christian

Ja jeg var i Malmö i onsdags... FED koncert...
I fredags lagde der en kopi af det nye album i min postkasse... Og den
holder
hvad den lover... fedt album...

Mvh. Thomas E. Jensen
webmaster : http://come.to/fjongkashmir

Fra : Christian Muus

Dato : 23-02-03 15:50

> [...]
>
> Ja jeg var i Malmö i onsdags... FED koncert...
> I fredags lagde der en kopi af det nye album i min postkasse... Og den

Arj hvor snyd! *g*. Er det fordi du driver den fanside, at du fik en kopi så
tidligt? Kom du så også gratis med til koncerten? Jeg så godt nok en fyr med
en Fjong Kashmir-t-shirt. Var det dig`?

Christian

Fra : Thomas

Dato : 23-02-03 16:10

Hejsa

> [...]

> tidligt? Kom du så også gratis med til koncerten? Jeg så godt nok en fyr

Nej det har intet med hjemmesiden at gøre, at jeg fik en kopi så tidligt...
Jeg lavede
en lille byttehandel, med én der havde fået CD'en meget tidligt...
Om jeg kom gratis med? Jeg vandt 2 biletter igennem Katapult på P3... Så
det gjorde
jeg vel nok... Men det gjorde alle andre vel også??
Jeg har godtnok en fjongKashmir T-shirt... Men jeg havde den ikke på den
aften.
Så det har ikke været mig...

Mvh. Thomas

Fra : Christian Muus

Dato : 23-02-03 16:31

"Thomas" <Thomas.Elbo@Privat.dk> skrev i en meddelelse news:3e58e460$0$31972
> Om jeg kom gratis med? Jeg vandt 2 biletter igennem Katapult på P3... Så
> det gjorde
> jeg vel nok... Men det gjorde alle andre vel også??

Ja, det gjorde jeg også *g*. Men det jeg mente, var om du kom med pga. du
driver den side, men det var så ikke derfor

> Jeg har godtnok en fjongKashmir T-shirt... Men jeg havde den ikke på den
> aften.
> Så det har ikke været mig...

Ok. Hvorfor hedder siden egentlig Fjong?

Christian

Fra : Texas

Dato : 25-02-03 12:59

Som stor Kashmir fan, blev jeg ærlig talt lidt skuffet, da jeg hørte
"Surfing The Warm Industri" - en meget monoton sang uden det melodiøse, som
f.eks. Mom's in Space (arr kan ikke helt huske titlen - I ved hvad jeg
mener) eller Lampshade - jeg håber at der er bedre sange på albummet.

Tonen var slået rigtig an i The Good Life - bliv ved med det.

Mvh Texas

Fra : Thomas

Dato : 25-02-03 13:01

Jeg forstår heller ikke hvorfor de valgte "Surfing The Warm Industry" som
den første single... Der er nemlig mange numre på pladen, der er meget
bedre...

..Thomas

Fra : Lé freak

Dato : 25-02-03 17:22

> [...]
> mener) eller Lampshade - jeg håber at der er bedre sange på albummet.
>
> Tonen var slået rigtig an i The Good Life - bliv ved med det.

jeg mener nu at den nye single holder for hårdt. Good life og til dels
pladen der blev lavet før var alt for storladent og almindeligt. Deres
første album og denne nye single ligger op af hinanden og synes jeg lover
rigtigt godt!

truely søren

Fra : -V-

Dato : 25-02-03 18:38

Lé freak wrote:
> [...]
> pladen der blev lavet før var alt for storladent og almindeligt. Deres
> første album og denne nye single ligger op af hinanden og synes jeg

Har vi hørt de samme plader med Kashmir?
Du er klar over, at den første plade med Kashmir var Travelogue, som var/er
den mest rockede og upolerede, de har lavet til dato.
Vil du virkelig påstå, at 'Surfing....' lyder rocket og upoleret?

Det kan jeg *slet* ikke følge dig i, men du er selvfølgelig i din gode ret
til at mene det.

-V-