Dansktoppen får fat i de unge!
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 23-02-03 14:06

STORT STORT ANTAL UNGE MENNESKER ER HELT PJATTEDE MED DANSKTOP!

Et af de bands der får de unge op af stolen i dag, er "Bror Kalles kapel -
Nyt fra plovfuren" De unge kan ikke stå stille. De trækker i deres pæneste
træsko, og drager tal bal i lader over hele landet, og danser til den lyse
morgen til numre som "Rugen er visnet - Det er kærligheden også"

En af dem der kan tilskrives æren for at de unge har forelsket sig i denne
herlige musikstil, er en mand ved navn Åge Halldorsson, som i månedvis har
bombarderet nyhedsgrupper med indlæg, som der så sandt har beskrevet om hvor
herlig dansktoppen er, og gjort et godt stykke arbejde med atomvende de
unge, der udelukkende lytter til Ring-i-næsen musik.

Endelig ser det ud til at hans korstog for dansktoppen giver resultat

(Sakset fra Kummerlev lokalnyt)

Mvh Martin Sjøstrand

P.S Tak Åge, fordi du har vist os lyset!

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 23-02-03 14:08

Fra : ChristianTC

Dato : 23-02-03 14:22

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> wrote in message

> [...]

Ak og ve....så er vi der sværger til Ring-i-næsen (U2 par exemple),
Motorcykel og garagepunk musik her i DK et uddøende folkefærd =O(

Fnis LOL
Mvh
Chris

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-02-03 17:09

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ak og ve....så er vi der sværger til Ring-i-næsen (U2 par exemple),
> Motorcykel og garagepunk musik her i DK et uddøende folkefærd =O(

Af en eller anden grund, får jeg da noget galt i halsen her, punk har da
aldrig været in blandt motorcykel folket.

M.V.H....Benny

Fra : Henrik S.

Dato : 23-02-03 17:31

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Af en eller anden grund, får jeg da noget galt i halsen her, punk
har da
> aldrig været in blandt motorcykel folket.

Punk.?? Mener du U2.??

Det har aldrig set punk..
Bono og U2 siger selv at de er verdens største
Rock-Band..

Henrik..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-02-03 18:32

"Henrik S." <henrik.s(FJERN DETTE)@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Punk.?? Mener du U2.??
>
> Det har aldrig set punk..
> Bono og U2 siger selv at de er verdens største

Hej Henrik

Jeg har kun nævnt to musikgenrer, ikke nogen gruppe.
Motorcykelfolket har da altid holdt sig til Beton, eller hvad dem af nyere
dato ville kalde Heavy rock. Punk var vist noget for dem der kørte Maxi
Puch. Man kunne ellers godt have forestillet sig, at musikken ville have
ændret sig, da hvepsene holdt deres indtog, men musikken holdt skansen, det
var kun hvepsene der blev, selvom brooombasserne er ved at vinde frem igen.

M.V.H.....Benny..

Fra : Spunk99

Dato : 24-02-03 16:11

On Sun, 23 Feb 2003 17:31:04 +0100, "Henrik S." <henrik.s(FJERN
DETTE)@mail.dk> wrote:

> [...]
>>

>Punk.?? Mener du U2.??
>
>Det har aldrig set punk..
>Bono og U2 siger selv at de er verdens største

U2 var i gamle dage et punk band.

Ideen er heller ikke helt utænkelig.

Poul Kjøller fik et comeback for en del år siden, hvor gymnasie elever
var helt vilde med ham.

Der har også været en der spiller elorgel, jeg ikke kan huske hvad
hedder

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-02-03 16:41

Spunk99 <spunk99@!!!myecom.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:79dk5v09p17im5aqg0hsalr1p6cohd7e66@4ax.com...

> Der har også været en der spiller elorgel, jeg ikke kan huske hvad
> hedder

________

Ole Erling

Hilsen Åge

Fra : John K

Dato : 24-02-03 21:39

> ________
>
> Ole Erling

Ole Erling er GUD

Mvh

John K

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 23-02-03 14:22

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:b3agsi$btm$1@eising.k-net.dk...
> STORT STORT ANTAL UNGE MENNESKER ER HELT PJATTEDE MED DANSKTOP!

Det er en joke ik'.??

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 23-02-03 14:37

> Det er en joke ik'.??

Jo for fanden da, det må da aldrig blive virkelighed Jeg er bare så træt
af Åge's utallige indlæg af denne type. Han gør ALT for at promovere det hø.
Hvis vi alle skulle forsøge at omvende hinanden med den slags indlæg, ville
gruppen jo blive oversvømmet.

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Henrik S.

Dato : 23-02-03 15:24

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:b3aimf$deo$1@eising.k-net.dk...

> [...]
det hø.
> Hvis vi alle skulle forsøge at omvende hinanden med den slags

Phyyyy .Fik lige hjertebanken der nemlig.!!

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 23-02-03 14:42

>STORT STORT ANTAL UNGE MENNESKER ER HELT PJATTEDE MED DANSKTOP!

Sweet :D

Fra : Rune Jensen

Dato : 23-02-03 17:28

Det er fandeme humor på højt plan LoL =)

Rune aka B|aze

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-02-03 18:00

> Det er fandeme humor på højt plan LoL =)

___________

Arhhh, skal vi nu ikke liiiige......

Men lidt sjovt, ok - Den her overskrift synes jeg nu bedre om:

RING-I-NÆSEN-MUSIK TAGER DE UNGE VED NÆSEN
Man unge på mellem 15-16,5 år år har i de sidste dage udtalt at de føler sig
taget ved næsen
af ring-i-næsen-musikken. At smagsdommerne til tider har udtalt at det er
det eneste ene er at stikke folk en ring i næsen udtaler de unge videre.

Hehe - Hvad synes du Benny?

Væmmelig hilsen Åge

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 23-02-03 18:45

> [...]
> det eneste ene er at stikke folk en ring i næsen udtaler de unge videre.

Dette er IKKE humor på højt plan!

---
mvh
Mads

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-02-03 18:55

> [...]
> det eneste ene er at stikke folk en ring i næsen udtaler de unge videre.

Hej Åge

Jamen Åge, det ved du da, jeg har syntes vældigt godt om dansktop, fra siden
jeg kan begynde at huske. Dengang hvor Sys Gregers og Anette Blegvad
huserede på dansktoppen hver uge, og Susanne Lana græd som pisket, fordi
tårer var jo guld. Two danes havde en hytte på Hawaii, og Flemming Albech
kunne ikke begribe hvor hans løn blev af. til gengæld for det, så udlagde
Deep Purple røgslør over vandene, og hvis nogen åbnede en dør, blev man helt
forvirret, så drønede Dizzy ud af den, Ola & Jangler's hamrede løs på Let's
dance, og stort set siden har man fulgt den opfordring. Black Sabbath gik
til Electric Funeral, det var vist Punken Ozzie ville have gravet ned, for
det havde jo intet med musik at gøre, og derfor skulle det begraves før man
blev paranoid af at høre på det , men efter som jeg lige for tiden
arbejder med Quarter & Paint horses, så må det jo nok blive Country musikken
der sniger sig ind. Så helt ærligt Åge, Hvis de vil udveksle musikgenrer,
så lige hvilken stil det skal være, ja jeg ved det sgu ikke. Faktisk havde
Mick Jagger en sjov fanden i voldsk charme dengang han var omkring 20, og
sjovt nok, så syntes jeg man kan spore den endnu. Dengang lavede han rå
numre, og af og til nogle lidt mere polerede numre, og det gør han underligt
nok endnu. Hvis der endelig skulle være noget at sige til det hele, så er
det, at man kan undre sig over, at de gamle rødder ikke er til at få vippet
ud, det er stadig dem der styrer ræset. Jagger, Stewart, de Tina Turner, de
skal snart have krykkerne med på scenen. Tina Turner må lade en yngre
danserinde danse de vildeste danse nu, eller helt undlade at fremføre
numrene, så det blev almindeligt accepteret, at en yngre danserinde danser,
og Tina kan nøjes med at synge, men hun er jo også ved at være en gammel
pige. Elvis er stort set lige så populær nu, som da han levede. Så min
mening Åge, den er meget simpel, god musik, er og bliver slet og ret god
musik, så om stilen er det ene eller det andet, om der synges på dansk,
eller på engelsk, er mig ligegyldigt, men for lige at sige det, nu hørte jeg
Bamses Venner og Bente kom hjem, der må jeg indrømme, jeg foretrækker Nalles
version. Nu skal jeg forresten gøre dig misundelig, jeg skal til at skrive
plader ind, og der er lige tre albums med MUD, ha ha Åge, nu er du sur Hva

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-02-03 20:48

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e590ae9$0$52138$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> jeg skal til at skrive plader ind, og der er lige tre albums med MUD, ha
ha Åge, nu er du sur Hva

> M.V.H.....Benny..
______

Oh boy, skal du godt nok til at skrive nogle numre med MUD ind?. Du er da
godt nok en "Wild one", må jeg nok sige. Skal du forresten skrive noget med
"Suzi Qutro" ind? -

Hilsen Åge

Fra : Peter Juhl

Dato : 23-02-03 21:58

Åge Halldorsson wrote:

> Hilsen Åge

Ah kom, din lille skabsraver - det var dig, der vimsede rundt i en
lille fræk sag til filterheadz koncerten var det ikke?

/Peter

Fra : Astrid

Dato : 24-02-03 03:31

"Peter Juhl" <peter@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ah kom, din lille skabsraver - det var dig, der vimsede rundt i en
> lille fræk sag til filterheadz koncerten var det ikke?

Svaret er "Irish Boy" med Mark Knopfler fra soundtracket til "Cal"

/astrid

Fra : Peter Juhl

Dato : 24-02-03 19:32

Astrid wrote:

> Svaret er "Irish Boy" med Mark Knopfler fra soundtracket til "Cal"

Det er det sikkert - skal jeg sige til når jeg stiller spørgsmålet?

/Peter

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-02-03 10:09

> [...]
>
> Oh boy, skal du godt nok til at skrive nogle numre med MUD ind?. Du er da
> godt nok en "Wild one", må jeg nok sige. Skal du forresten skrive noget

Hejsa igen Åge

Nej hun er vist nogenlunde på plads. Der står vist ikke noget og gemmer sig
i krogene, så er det ikke i databasen så er det fordi jeg ikke har det. Men
det kan der jo rådes bod på, jeg er jo på udkig hele tiden, så med lidt held
bliver manglerne nok udbedret, spørgsmålet er bare, hvornår, men det er vist
ikke noget af det svære der mangler, og et par byttere er der vel også i
gemmerne.

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-02-03 13:31

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e59e143$0$52155$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> , men det er vist ikke noget af det svære der mangler, og et par byttere
er der vel også i
> gemmerne.
>
> M.V.H.....Benny..
_________

Jeg spiller somme tider hendes cd "What goes around". Den sparker bare
"Devil gate drive"

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-02-03 17:35

> [...]
> er der vel også i

> _________
>
> Jeg spiller somme tider hendes cd "What goes around". Den sparker bare

Ja der var go i hende dengang, og der var ikke meget af hende, hendes Fender
bas, så unaturligt stor ud, når hun stod med den , jeg tror hvis jeg
ikke husker helt galt, så var det vist 154, eller 158 cm der var af hende
, men der var et skrig i hende der fortæller mig at " Your mama woun't
like me "

M.V.H....Benny..