YES - succes
Fra : Henrik Hansen

Dato : 23-02-03 18:02

Jeg ville lige dele en af de største succesoplevelser med min hund
Mille (4 mdr.)

Vi er netop hjemvendt fra skoven, hvor hun for første gang har gået
fri (noget af turen). Jeg har været lidt skeptisk med at slippe hende
fri, men nu skulle det være.
Jeg kunne lave indkald som næsten lykkedes 100 %, endda i leg med en
anden hund.

Det er fantastisk at se sin hund holde øje med én for at være sikker
på jeg ikke forsvinder fra den.

MVH

en superglad borderejer

Henrik
og ikke mindst en MEGET træt Border MILLE

Fra : BN

Dato : 24-02-03 20:41

"Henrik Hansen" <hansehen@mail.tele.dk> wrote in message
> Jeg har været lidt skeptisk med at slippe hende
> fri, men nu skulle det være.

Tillykke!
Da jeg fik Sandra, tog min veninde og jeg ud i en kæmpe park, hvor hendes
hund og Sandra blev sluppet løse. Sandra fulgte den anden hund, som godt
kunne komme på plads. Sidenhen, da vi var alene, gemte jeg mig for hende, da
hun var kommet lidt for langt væk, siden har hun altid lige skulle tjekke
hvor "Mor" er henne ;---) efter hun havde ledt efter mig i et par min. før
jeg kom frem igen.

Hilsen BN