index side
Fra : Søren

Dato : 23-02-03 21:05

Hej.

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor Google kun finder min index side.
Jeg ville også gerne have at den skulle finde undersiderne, og teksten på
disse...

Søren

Fra : Niels Andersen

Dato : 23-02-03 20:20

Søren wrote in <3e591b20$0$52100$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>:
> Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor Google kun finder min index
> side. Jeg ville også gerne have at den skulle finde undersiderne, og
> teksten på disse...

Kan siderne findes med helt normale links, eller er navigationen afhængig af
javascript, flash, java, activex... ?

--
Mvh.
Niels Andersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-02-03 20:35

"Søren" <s.thomsen@mail.dk> skrev :

>Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor Google kun finder min index side.
>Jeg ville også gerne have at den skulle finde undersiderne, og teksten på
>disse...

Det vil være lettere at komme med et svar, hvis du sendte et link
også.

Det kan være fordi du bruger javaaplet, javascript eller billeder
til links.

Fra : vest

Dato : 24-02-03 18:26

> Det vil være lettere at komme med et svar, hvis du sendte et link
> også.

siden hedder www.vrm.dk

Søren

Fra : vest