Problemer med billede i css
Fra : Ukendt

Dato : 23-02-03 15:08

Hej, hvordan løser jeg følgende problem:

Jeg har følgende i CSS:

..th
{
background-image: url("C:\vd.jpg");
border:solid;
border-width: 2px 2px 2px 2px;
}

Men jeg vil gerne have baggrundsbilledet fylder hele min th ligegyldigt hvor
stor den er.

Håber i kan hjælpe.

Tak

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 23-02-03 15:41

"Jesper Nann" <jesper> writes:

> Men jeg vil gerne have baggrundsbilledet fylder hele min th ligegyldigt hvor
> stor den er.

Man kan desværre ikke skalerer baggrundsbilleder i hverken HTML eller CSS.
Det bedste du kan gøre er at gentage billedet med
background-repeat: repeat
(andre muligheder er "no-repeat", "repeat-x" og "repeat-y")
/L
--
Lasse Reichstein Nielsen - lrn@brics.dk
Ph.D. i datalogi søger stilling som software-udvikler i Øst- eller

Fra : Steen

Dato : 24-02-03 15:17

"Jesper Nann" <jesper> skrev i en meddelelse
> Hej, hvordan løser jeg følgende problem:

> [...]

Lige en kommentar til ovenstående..
Hvis hjemmesiden skal lægges tilgængeligt for offentligheden på
internettet... tror jeg ikke
background-image: url("C:\vd.jpg");
vil komme til at virke... bare en lille rettelse der skal til... hehe..