Fjerne Marginer?
Fra : Dennis Tolstrup Kris~

Dato : 23-02-03 13:31

Hej,

Eftersom jeg har et dokument, der ikke skal udskrives, ville jeg gerne
kunne udnytte hele "papirstørrelsen", men kan man ikke sætte marginer
til 0 i word? eller i det mindste bare afstand fra sidehoved/-for til
kanten?

MVH Dennis

Fra : Lars Klintholm

Dato : 23-02-03 13:41

Den 23 feb 2003 skrev Dennis Tolstrup Kristensen i
dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> gerne kunne udnytte hele "papirstørrelsen", men kan man ikke sætte
> marginer til 0 i word? eller i det mindste bare afstand fra

Hvis dokumentet ikke skal printes men kun ses på skærm, kan det vel
være ligemeget hvad margins er sat til?
Prøv i stedet at skifte visning: menuen Vis, Normal
og skifte zoom størrelse fx.: vis Zoom, Sidebredde

LarsK

Fra : Dennis Tolstrup Kris~

Dato : 23-02-03 14:14

On Sun, 23 Feb 2003 13:40:43 +0100, Lars Klintholm
<nospam2003@klintholm.com> wrote:

> [...]
>være ligemeget hvad margins er sat til?
>Prøv i stedet at skifte visning: menuen Vis, Normal
>og skifte zoom størrelse fx.: vis Zoom, Sidebredde

Ja jo men når det på sigt skal konverteres til et PDF dokument til
internettet, og der vises det da normalt som hele sider.

Dennis

Fra : Lars Klintholm

Dato : 23-02-03 14:39

Den 23 feb 2003 skrev Dennis Tolstrup Kristensen i
dk.edb.programpakker.ms-office:

> Ja jo men når det på sigt skal konverteres til et PDF dokument til
> internettet, og der vises det da normalt som hele sider.

Det kunne du jo bare have sagt

Prøv Filer, Sideopsætning, fanen Layout, Sidehoved, Afstand fra kanten
LarsK