Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
TV-out virker ikke korrekt
Fra : Jesper Rahbek Mikkel~

Dato : 23-02-03 11:16

Hej NG!

Jeg har lige fået ny computer med tv-out. Problemet er bare, at når
jeg tilslutter computeren til fjernsynet, er det eneste tv-skærmen
viser, baggrundsbilledet. Ingen ikoner er med ligesom heller ikke
musen er at finde. Mit grafikkort er G-Force 4 MMX 440. Håber nogen
kan hjælpe med de oplysninger jeg har givet!

Venlig hilsen
Jesper

Fra : David T. Metz

Dato : 24-02-03 15:30

Jesper Rahbek Mikkelsen skriblede:
> [...]
> musen er at finde. Mit grafikkort er G-Force 4 MMX 440. Håber nogen
> kan hjælpe med de oplysninger jeg har givet!

Hent evt. seneste driver fra nvidia.com
I kontrolpanelet åben "Nvidia nView Desktop Manager" - dér kan du justere
hvordan kortet opfører sig ved tv-out. Deaktiver vinduesspredning ved flere
skærme.

David

http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller: