BOXER-pige
Fra : x Vuf x

Dato : 23-02-03 10:18

Boxertæve på 6 mdr. søger nyt hjem. Hun har tjekkisk stambog
(under FCI) og er halekuperet. Det sidste gør, at hun ikke
kan udstilles i DK.

Hun kan ikke enes med ejers papilloner, så hun skal nok hen,
hvor hun kan være alenehund.

Vedkommende har ikke netadgang, så vær sød at maile mig,
hvis du har en idé.

--
Mvh Sonja Petersen http://www.sonpet.com/ kennel***@sonpet.com fjern de 3 *

Papillonhvalpe. Nu er uldtotterne gamle nok til at flytte hjemmefra.
Mail mig og du får måske mit tlf.nr.

Fra : Punish the deed not ~

Dato : 24-02-03 20:59

On Sun, 23 Feb 2003 10:17:39 +0100, x Vuf x <nospam@sonpet.com> wrotd:

> [...]
>hvor hun kan være alenehund.
>
>Vedkommende har ikke netadgang, så vær sød at maile mig,

,,,,,,,,Jeg er lige lidt nysgærig da jeg kender en der eventuelt er
interseret , hun er vokset op med boxere og snakker nemlig altid om at
få en og specielt en tæve, og det at den er halejuperet er kun et plus
for hende desuden er hun ikke interseret i udstiling af hunden . Men
er det kun papilonerne den ikke kan med ?? er papilonerne tæver eller
hanner ? hvilken farve har boxeren ? er den sund, rask, vacineret
tatoveret, lydig ?ødelægger den ting ? men som sagt så er jeg bare
lidt nysgærig og ville bare gerne vide en lille smule mere inden jeg
eventuelt fortalte hende om det.

If you talk with the animals, they will talk with you and you will know each
other.
If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know
you will fear.
What one fears, one destroys.
Chief Dan George.

DOG FIGHTING

"The moral progress of a nation can be judged by the way it treats its animals" - Gandhi

Fra : x Vuf x

Dato : 24-02-03 21:49

Mon, 24 Feb 2003 20:58:30 +0100, Punish the deed not the breed wrote:

> [...]
>tatoveret, lydig ?ødelægger den ting ? men som sagt så er jeg bare
>lidt nysgærig og ville bare gerne vide en lille smule mere inden jeg

Tak for din interesse. Jeg har lige ringet til vedkommende og fik så
at vide, at hunden er afsat i dag. Man kan jo så kun håbe for hunden.

Fra : Punish the deed not ~

Dato : 26-02-03 11:37

On Mon, 24 Feb 2003 21:48:38 +0100, x Vuf x <nospam@sonpet.com> wrotd:

>Tak for din interesse. Jeg har lige ringet til vedkommende og fik så
>at vide, at hunden er afsat i dag. Man kan jo så kun håbe for hunden.

,,,,,,,,,Ja vi håber det bedste for hunden , boxere er jo nogle glade
gode hunde , og min veninde er heller ikke helt parat endnu aligevel
hun skal lige have købt sin nye lejlighed først .