Skærme
Fijala 3554
Videoseven
Fra : Brian Bilenberg

Dato : 12-03-01 23:20

Er der nogen der har kendskab til Videosevens skærme, specielt
N96DN? - er det noget der er værd at gå efter? - de bruger jo
Diamondtron billedrør, så helt dårligt kan det vel ikke være...

Mvh. Brian

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 15-03-01 01:54

"Brian Bilenberg" <brian@bilenberg.dk> wrote in message
> Er der nogen der har kendskab til Videosevens skærme, specielt
> N96DN? - er det noget der er værd at gå efter? - de bruger jo
> Diamondtron billedrør, så helt dårligt kan det vel ikke være...

Jeg har set et par Videoseven skærme (N95s og S96ND), og til prisen er
de bestemt et okay køb. Dog kunne jeg aldrig selv finde på at investere
i dem, men det er nok bare mig der er kræsen.

Prøv at kaste et blik på Sonys MultiScan CPD-E400E til en hund ekstra
(4.533,- hos IT-Butikken) eller Hitachi CM771ET (4.545,-) inden du
bestemmer dig. Af de to modeller vil jeg nok hælde mest til Hitachi.

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen