Skærme
Fijala 3554
Hvilken af disse 19" skal jeg tage
Fra : Torben Christofferse~

Dato : 23-02-03 02:35

Det drejer sig om følgende skærme

AOC 9Klr
Hyundai F910
Sampo 871SDT-A
Samsung 957MB

De skulle alle sammen være flat screen og i ca. samme pris 2100-2500,- men
er der nogen der har disse skærme eller erfaringer med dem vil jeg gerne
høre det godt som skidt....

Skal køre sammen med et Radeon 9500Pro hvis det har noget at sige.

Torben

Fra : Demos

Dato : 23-02-03 12:01

> [...]
> 2100-2500,- men er der nogen der har disse skærme eller erfaringer
> med dem vil jeg gerne høre det godt som skidt....

Jeg har ikke erfaringer med nogle af de skærme du nævner, men Samsung 957MB
er i øjeblikket PCWorld.com's top 19" skærm
(http://www.pcworld.com/reviews/chart_test_report/0,chid,5265,prodid,14541,0
0.asp), og så synes jeg at Samsung navnet klinger langt bedre end de andre,
du nævner. Derfor ville jeg vælge den.

Fra : Thomas Krath

Dato : 23-02-03 12:25

> [...]
> 0.asp), og så synes jeg at Samsung navnet klinger langt bedre end de
> andre, du nævner. Derfor ville jeg vælge den.

Også mig....

--
Mvh/Thomas Krath
http://tkrath.dk <---- igen online!

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : jk

Dato : 23-02-03 14:30

On Sun, 23 Feb 2003 02:34:44 +0100, "Torben Christoffersen"
<minibus@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>høre det godt som skidt....
>
>Skal køre sammen med et Radeon 9500Pro hvis det har noget at sige.

Hyundai og samsung er omtrent de samme skærme. Så hvis Huyndai er
billigere, ville jeg nok overveje den.

mvh

John

Fra : Thomas Jensen

Dato : 24-02-03 14:55

Har en Samtron skærm (19" CRT).
Samtron klinger ikke, men der følger en Samsung manual med...
(og skærmen er aldeles glimrende)

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-02-03 23:12

Thomas Jensen wrote:
> Har en Samtron skærm (19" CRT).
> Samtron klinger ikke, men der følger en Samsung manual
> med... (og skærmen er aldeles glimrende)

Jeg har også købt en Samtron, som jo produceres af
Samsung og for mig at se er kvaliteten den samme.

Jeg har dog hørt godt om AOL skærmene, de blev
sammenlignet med Philips rent kvalitetsmæssigt.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-03 11:54

> Jeg har dog hørt godt om AOL skærmene, de blev
> sammenlignet med Philips rent kvalitetsmæssigt.

Du mener AOC skærmene ik?
Hvis det er dem du mener er jeg meget uenig.
Jeg har aldrig oplevet så elendig en kvalitet i en skærm.
(erfaring bygget på oplevelser med over 15 AOC skærme)

Mvh
Allan Rasmussen