Gåtur søndag
Fra : Therese

Dato : 23-02-03 00:25

Hej Århus-gåtur-klubben

Er der nogen, der vil med ud at gå i morgen (søndag) ved Brabrand-stien?
Vi mødes under motorvejsbroen ved Ormslevvej kl. 12.00.

Bernhard og jeg kommer, og det gør Pernille og Elmer også.....

--
Mange hilsner
Therese

Fra : Musen

Dato : 25-02-03 20:30

Hej Århus-gåtur-klubben

> Er der nogen, der vil med ud at gå i morgen (søndag) ved Brabrand-stien?
> Vi mødes under motorvejsbroen ved Ormslevvej kl. 12.00.
>
> Bernhard og jeg kommer, og det gør Pernille og Elmer også.....

ææææv altså, endnu engang må vi melde pas. Skal til fødselsdag lige præcis
på søndag
Håber I får en rigtig god tur, og at I snart arrangerer noget vi også kan
være med til

Venlig hilsen Musen

Fra : Therese

Dato : 25-02-03 22:25

Hej Mia og Samson

Hvad med på lørdag samme sted kl. 12? Der er vi i hvert fald nogle stykker,
der tropper op. Vi går han ad Brabrandstien til en eng, hvor hundene kan
tumle rundt.

--
Mange hilsner
Therese