Skærme
Fijala 3554
analog v. DVI
Fra : BOB

Dato : 21-02-03 14:00

Er der stor forskel på om man bruger den analoge eller digitale indgang på
sin TFT skærm?

BOB

Fra : Martin Petersen

Dato : 23-02-03 13:22

"BOB" <no@email.com> skrev i en meddelelse
> Er der stor forskel på om man bruger den analoge eller digitale indgang på
> sin TFT skærm?

Det kommer an på dit analoge kabel, dit skærmkort. Personligt kører jeg DVI,
da man så slipper for mange justeringer, og den D/A > A/D konverteringen
udebliver...

- Martin

Fra : E. Jensen

Dato : 23-02-03 17:42

Læs testene på www.anandtech.com

Fra : Kim Jensen

Dato : 24-02-03 10:05

On Fri, 21 Feb 2003 14:00:12 +0100, "BOB" <no@email.com> wrote:

>Er der stor forskel på om man bruger den analoge eller digitale indgang på
>sin TFT skærm?

Jeg kan ikke selv se forskel ( Samsung 171P / Radeon 9000 Pro ).

--
Kim