Trolling i Vättern, hvordan.
Fra : Brian

Dato : 22-02-03 15:50

Hej NG

Jeg planlægger at tage en tur til Sverige for at Trolle i Vättern i April.

Er der nogen der har praktisk erfaring med sådan en tur. Det er planen at bo
i nærheden af Granna.

Er det muligt/tilladt at sætte båden i vandet, og hvad koster det.

Hvor købes evt. fisketegn.

Frednings tider.

Er der specielle krav i båden i Sverige, sikkerhedsudstyr o.s.v.

Og gerne almen praktisk erfaring vedr. trolling i søen.

Mvh

Brian

Fra : Redaktion - Scandic~

Dato : 22-02-03 16:41

Hej Brian

På scandicAngler.com kan du læse meget mere om Trollingfiskeriet på Vättern,
fiskeriet og ophold:
http://scandicangler.com/?t=5||&mod=article&aID=35796

Redaktionen
ScandicAngler