Skærme
Fijala 3554
Tft skræm fra bærbar
Fra : MaRk

Dato : 22-02-03 13:39

Hej

Har *måske* en tft skærm fra en dell bærvar pc.
Kan jeg tage denne skræm og forbinde den til min pc, så jeg kan køre med den
ved siden af min almindelig crt, det kunne nemmelig være fedt med en tft på
væggen eller i loftet til musik eller ligge i sengen og surfe

I så fald hvad skal jeg bruge? og hvad ville prisen blive?

Mvh
Mark

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 22-02-03 14:28

MaRk wrote:
> I så fald hvad skal jeg bruge? og hvad ville prisen blive?

Resten af Dell'en, så glem det.

Mvh

Bruno

Fra : MaRk

Dato : 22-02-03 14:56

oki, dellen er defkt idet at ide controlleren er gået i stykker, der skal
nyt bundkort i og det koster 7k + afbejdsløn.

Men kan jeg sætte en usb hardisk i og så boote derfra??

i så fald kan skræmen så pilles af og flyttes 3meter? og stadig funge?

Mvh
Mark

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 22-02-03 17:01

MaRk wrote:
> oki, dellen er defkt idet at ide controlleren er gået i stykker, der skal
> nyt bundkort i og det koster 7k + afbejdsløn.
>
> Men kan jeg sætte en usb hardisk i og så boote derfra??

Næppe, det ville kræve at BIOS understøtter det og det tror jeg ikke du
skal satse på.

> i så fald kan skræmen så pilles af og flyttes 3meter? og stadig funge?

Måske, men du skal nok ikke forvente at kunne finde et kabel så det er
gang i lodekolben. Jeg tror godt du kan glemme det, for der er med
garanti rigtig mange lederer.

Mvh

Bruno

Fra : MaRk

Dato : 22-02-03 17:18

oki, æv bæv

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 23-02-03 07:45

In news:3e57a2b7$0$260$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
MaRk <m-jons@mail.dkFJERN> typed:
> oki, æv bæv

Hej MaRk.

Hvilken Dell bærbar er der tale om ?

Og, såfremt du ville være interesseret i at sælge skærmen, kan du lige sende
mig en mail, da det nok er OT i denne gruppe.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Henrik, Aalborg