Re: Stikordsregister
Fra : pre

Dato : 22-02-03 11:41

På min vej rundt i nettet faldt jeg over en artikel om Word´s
stikordsregistre. Uden at være helt enig med forfatteren betragter jeg det
som en væsentlig inspiration. Vil du ha´ en kopi?

Så vil jeg for en ordens skyld bemærke at Word HAR alle de funktioner
der kræves for at opfylde dine ønsker. Problemet er bare at få dem alle
til at fungere så automatisk som muligt, og der imponeres jeg jævnligt
over de evner der af og til vises frem her i gruppen. Det er ikke mange
dage siden jeg klippede en rutine der kun skulle "drejes" lidt.
pre

perian(A)postkasse.net