Limfjorden - Mors
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 21-02-03 16:19

Hej -

Jeg skal en tur til Mors i næste uge.

Jeg overvejer at tage fluestangen med. Er der havørreder i Limfjorden? Er
der nogle specielt gode pladser på den dejlige ø? Det må meget gerne være
tæt på sygehuset, som er i nærheden af mit logi.

God weekend - og Knæk&Bræk.

Jan Bang Jensby

Fra : flemming kjeldstrup

Dato : 21-02-03 18:42

> [...]
> der nogle specielt gode pladser på den dejlige ø? Det må meget gerne være
> tæt på sygehuset, som er i nærheden af mit logi.

Jeg ved ikke meget om Mors, hvor jeg har været 4-5 gange, men min erfaring
er at
nordsiden er bedst. Altså der, hvor man ifølge morsingboerne har den
grimmeste udsigt;
over mod thy...
Sjovt nok er det lige modsat, hvis man tager over på thysiden.. Derfra har
de
den smukkeste udsigt i verden..
Sydsiden af mors er et fantastisk sted at gå og samle østers...
På sydsiden af øen ligger osse en fiskeshop, jeg tror det er i Ørsted(?) Der
er billigt grej og indehaveren er
GODT opdateret med hensyn til fiskesteder.
Prøv at spørge ham.
God tur og K.B

Fra : Simon krabbesmark

Dato : 22-02-03 23:38

> [...]
> der nogle specielt gode pladser på den dejlige ø? Det må meget gerne være
> tæt på sygehuset, som er i nærheden af mit logi.

Hey Jan

Jeg kommer selv fra mors og jeg er rimeligt godt kendt på øen
et af de bedste steder et sted der hedder gullerup strand det ligger ud af
ved flade og bjergby
der ligger en kro lige nede ved stranden så det er ret nemt at finde du skal
nok passe lidt på med
vadning på pladsen da det er fyldt med små badekar

ps. den grej shop der bliver snakket om i det andet indlæg ligger altså i
ørding der er også en intersport
inde i selve nykøbing der har meget grej men de ved ikke noget om fiskeri

Knæk og bræk fra Simon