Scroll uden brug af iframe
Fra : Ryan Kristensen

Dato : 21-02-03 01:03

Hej.

Jeg har noget tekst der er placeret i en <div>. Problemet er at indholdet
fylder mere end der er plads til (ja jeg kunne jo sætte height og width til
en større værdi, men så bliver 800x600 brugerne sure).
Er det på nogen måde muligt, at scrolle uden at skulle hente indholdet fra
en anden fil med iframe eller object?
Det jeg tænkte på var om der er en kode a la: <'et eller andet'
scrolling="yes">og så indholdet</'et eller andet'>
Jeg har prøvet <textarea> men den giver brugeren mulighed for at skrive i
indholdet, og det er ikke rigtigt meningen.

--
Ryan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-02-03 01:15

"Ryan Kristensen" <ryan@-REMOVETHIS-kristensen.mail.dk> skrev :

> [...]
>en større værdi, men så bliver 800x600 brugerne sure).
>Er det på nogen måde muligt, at scrolle uden at skulle hente indholdet fra

bla - bla

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 21-02-03 01:47

> bla - bla

ahh, tusind tak.

Mvh.
Ryan

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 22-02-03 14:23

"Ryan Kristensen" <ryan@-REMOVETHIS-kristensen.mail.dk> skrev
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej.
> Jeg har prøvet <textarea> men den giver brugeren mulighed for at skrive i
> indholdet, og det er ikke rigtigt meningen.

Brugerne kan kun skrive i den fil, de har hentet hjem til deres egen
harddisk. Det har altså ingen indflydelse på, hvad der står i det originale
dokument på din server.
Desuden er der ikke en indbygget save-funktion, så skaden er overskuelig.

Erik Ginnerskov - erik snabela ginnerskov dot dk
http://hjem.get2net.dk/sorgin