www.retrieverne.dk/
Fra : Erik Graversen

Dato : 20-02-03 16:41

Hejsa

Jeg kan efter nogle måneders læsen med i denne
gruppe kan jeg konstatere at ingen har noget imod
at man fremhæver div. web-sites.

Så jeg vil tillade mig at gøre alle retriever interesserede
opmærksom på: http://www.retrieverne.dk/

Se denne flotte side som Jane Kiilerich har sat sammen
og deltag i debatten under "Forum".

God fornøjelse.

PS: Jeg har intet andet med http://www.retrieverne.dk/ at
gøre end jeg selv bruger siden.

Mvh.

Erik.

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/

Fra : Poul Erik Rise /SID

Dato : 20-02-03 17:02

erikgr@mail1.stofanet.dk writes:
>Jeg kan efter nogle måneders læsen med i denne
>gruppe

Hvis du har fulgt denne NG så længe, så må det undre, at du ikke har
opdaget, at hun fik en masse reklame for sin hjemmeside for ca. 10 dage
siden i tråden: "DK`s bedste retreiver side er væk"

Jeg er enig med dig i, at det er en flot hjemmeside

Hilsen
Poul Erik Rise

Fra : Erik Graversen

Dato : 20-02-03 18:34

"Poul Erik Rise /SID" <rise@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse news:fc.0073fb6b04f110323b9aca009cef055c.4f11120@net.dialog.dk...

> Hvis du har fulgt denne NG så længe, så må det undre, at du ikke har
> opdaget, at hun fik en masse reklame for sin hjemmeside for ca. 10 dage
> siden i tråden: "DK`s bedste retreiver side er væk"

Det ved jeg skam godt Poul. Det var der jeg blev opmærksom på siden
Men jeg syntes nu godt at http://www.retrieverne.dk/ kunne tåle lidt mere
opmærksomhed. Hvis der f.eks. ikke er et hvis antal brugere, af er forum som
det på siden, dør det hurtig ud. Og det ville være synd.

Mvh.

Erik.