tredelt <td>
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-02-03 16:19

Jeg har en tabel med tre kolloner:

1. 65pixel
2. *
3. 360pixel

Del 2 (altså den midterste) skal være "de resterende" pixel bred. Det
virker som ønsket i IE og Mozilla - men ikke i Opera...
Hvordan får jeg Opera med på ideen ?

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-02-03 16:26

Henrik Stidsen skrev:

> Del 2 (altså den midterste) skal være "de resterende" pixel
> bred. Det virker som ønsket i IE og Mozilla - men ikke i
> Opera... Hvordan får jeg Opera med på ideen ?

Hvilken Opera-version er der tale om?
Hvilken doctype benytter du?

Hvis du har et link til siden er det lettere at se hvad du mener.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-02-03 17:35

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> wrote in

> Hvilken Opera-version er der tale om?

7.01 Bork

> Hvilken doctype benytter du?

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">

> Hvis du har et link til siden er det lettere at se hvad du mener.

Beklager, det er en endnu ikke offentlig side (under udvikling).

Men jeg kan da prøve at "tegne" problemet:

___________________________
| | | |
|td-1| td-2 | td-3 |
| | | |
---------------------------

Det er meningen at den midterste del af tabelen skal være den bredde
de andre to ikke udfylder. Hele tabellen er 100% af browserens
bredde, td-1 er 65pixel, td-3 er 350 pixel.

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 20-02-03 17:54

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> wrote in message

> Beklager, det er en endnu ikke offentlig side (under udvikling).

Det vil lette vores arbejde meget, hvis du lagde siden online så vi kan se
koden og fortælle hvor det er fejlen opstår.

--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-

http://www.cmnielsen.dk ICQ: 25308942
Destiny is not a matter of chance it is a matter of choice

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-02-03 20:29

"Christian M. Nielsen" <christian@(REMOVE)cmnielsen(DOT)dk> wrote
in news:3e55080b$0$2568$ba624c82@nntp04.dk.telia.net

> Det vil lette vores arbejde meget, hvis du lagde siden online så
> vi kan se koden og fortælle hvor det er fejlen opstår.

Typisk - fjerner en enkelt ting (logo for kunde) og problemet er væk.
Tror jeg skal kigge min kode efter i sømmene istedet for...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 20-02-03 23:44

> [...]

> Det vil lette vores arbejde meget, hvis du lagde siden online så
> vi kan se koden og fortælle hvor det er fejlen opstår.

Se venligst bort fra min anden post (der er sendt cancel efter
den...)

http://hs235.dk/tabel1
http://hs235.dk/tabel2

Ex. 1 viser hvordan det skal se ud, ex. 2 er "fejlen".
Hvorfor bliver min iFrame meget meget smal når teksten i bunden
(eller i toppen) overstiger en vis længde ? (ex. 2)

IE viser siden korrekt (til gengæld laver den en vandret scrollbar
jeg gerne vil af med), Mozilla viser også korrekt.
I Opera opstår fejlen - en fejl der gør siden ulæselig...