transperant billeder i css ?
Fra : Kim Malmberg

Dato : 20-02-03 15:59

Hej Ng
Ang transperante billeder, er det muligt at lægge ind i css, så det kun
vises hvor jeg definerer det ?
På forhånd tak

Kim

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-02-03 20:57

"Kim Malmberg" <malmberg@email.dk> skrev
> Hej Ng
> Ang transperante billeder, er det muligt at lægge ind i css, så det kun
> vises hvor jeg definerer det ?
> På forhånd tak

Transparens i billeder laves i et grafikprogram. Det har intet med hverken
html eller css at gøre.

Erik Ginnerskov - erik snabela ginnerskov dot dk
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Kim Malmberg

Dato : 20-02-03 21:54

Hej igen
Det kan godt være jeg udtrykker mig forkert !
men jeg vil kunne manipulere med baggrundensbilledet
og lægge det i en tekstboks f.eks

Kim
malmberg@email.dk
http://malmberg.homepage.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-02-03 22:30

"Kim Malmberg" <malmberg@email.dk> skrev
> Hej igen
> Det kan godt være jeg udtrykker mig forkert !
> men jeg vil kunne manipulere med baggrundensbilledet
> og lægge det i en tekstboks f.eks

Nå sådan. Skriv sådan i css:

#minTekstboks{
background:url(mit_billede.jpg)
}

Derefter tildeler du bare id="minTekstboks" til den boks, du vil have
baggrundsbilledet på.