Skærme
Fijala 3554
Acer AL707
Fra : Jacob

Dato : 20-02-03 15:53

Jeg har fået oplyst at Acer AL707 kommer på tilbud i Fona til 2997 kr. i
næste uge.. Umiddelbart har skærmen nogle gode specs
http://makeashorterlink.com/?M2E654983 (direkte link til Acer)

Er der nogle her i gruppen der har kendskab til skærmen som har lyst til at
dele deres erfaringer med denne skærm ?

--
Jacob

Fra : Morten DH

Dato : 22-02-03 19:25

"Jacob" <unknown@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://makeashorterlink.com/?M2E654983 (direkte link til Acer)
>
> Er der nogle her i gruppen der har kendskab til skærmen som har lyst til

Jeg sidder selv og overvejer kraftigt, det eneste jeg hæfter mig ved er:

Indput: analog RGB... altså ingen digitale indput

Fra : Jimmy

Dato : 24-02-03 12:14

AL712 har digitalt input så vidt jeg ved, men koster måske en lille bitte
smule mere (det hænger jo tit sammen).

Ellers er jeg enig i at det er nogle ret gode specs til prisen. Faktisk
ekstremt gode!

--

Jimmy

Fra : Martin

Dato : 24-02-03 15:40

"Jacob" <unknown@stofanet.dk> wrote in message
> http://makeashorterlink.com/?M2E654983 (
>
> Er der nogle her i gruppen der har kendskab til skærmen som har lyst til
at
> dele deres erfaringer med denne skærm ?

Hej.

Så må man hellere give sit besyv med her. Har købt den omtalte skærm og er
meget positiv overfor den. 0 pixelfejl, flotte farver og et meget neutralt
design, lige pånær de knapper på fronten der er sølvfarvede.. men hva, de
virker.
Jeg har haft 2 andre fladskærme på prøve, en Orion 17" fra TDC-butikken for
4000 og en Benq FP767 købt på nettet.
Orion modellen og denne er meget lig hinanden i billedekvalitet, men
Orion'en blev returneret da baggrundsbelysningen var elendigt fordelt så der
ikke var meget på midten, mens siderne var vanvittigt lyse.
BenQ skærmen var bare for ringe eftter min mening. stod 16ms opdateing på
den, men efter min vurdering var Orion's 25ms meget hurtigere, og dennes
20ms endnu hurtigere. Farverne blev jeg aldrig helt enige med - mørk var for
mørk og lys for lys uanset hvad jeg gjorde.
Men tilbage til Acer.. Ekstern strømforsyning, nu ikke noget der generer
mig, da lidt af varmen på den måde fjernes fra selve skærmen, det kan jo kun
være positivt. Ellers er der vist ingenting at komme efter.
Ingen onde ord fra mig i hvert fald, men dukker der nogle ting op, melder
jeg tilbage.

-Martin