Medens vi venter på sildene
Fra : Jens Mogensen

Dato : 19-02-03 21:11

Medens vi venter på sildene, kan man bruge de mørke aftener på at lave sine
sildeforfang selv.

Det er let, og en hyggelig beskæftigelse.

Jeg har lavet en lille beskrivelse af, hvordan jeg gør, som jeg har lagt på

www.server-1.dk/skuden/grej/

Håber, det kan være til inspiration, selv om menuen ikke er avanceret
(jvnf. debatten om jiko.dk)

mvh
Jens_M

Fra : [9000] thorkild niel~

Dato : 19-02-03 22:08

Fint!

Jeg har også god erfaring med at bruge gavebånd af den almindelige billige
kulørte slags, som man kan
hente nogle gratis meter af i forskellige farver i den nærmeste Brugs eller
gemme ved fødselsdage etc..

jeg plejer også at lade en af krogene være helt uden pynt. Nogle gange er det
den, de vil ha'

--
------
Venlig hilsen

Teksten "bort" og "fjernes"
skal slettes fra min afsender-e-mailadresse.

Fra : Michael

Dato : 20-02-03 15:27

Nu koster sildeforfang ik alverden at købe men absolut en masse ventetid kan
slås ihjel ved at binde dem selv.. En yderst kreativ måde at lave dem på i
den beskrivelse fra Jens M. iform af genbrug fra jul og fødselsdage.. alm
sølvpapir må også kunne gøre det.. Takker for den inspirerende og
velformulerede vejledning. Den har absolut givet grobund for en masse ideer
til selvbinding af div forfang os til de flade fra kysten som sikkert vil
elske div julepynt limet på krogene som et ekstra krydderi til
sand/børsteormene.. =)