Hvilket sted har alle albums med Kraftwerk~
Fra : Per Moreau

Dato : 19-02-03 18:41

Kender nogen af jer et sted der forhandler samtlige af Kraftwerk´s
albums, lige fra den første til den sidste der vist nok kom i 2000.
Har fundet flere steder der har et par stykker, men det ville være
nemmere at samle handelen et sted frem for at man bestiller fra
5 forskellige steder.

Mvh
Per M.
--
This message was sponcered by Glagnars Humanrinds.
The only rinds that contain 100% human.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-02-03 19:08

"Per Moreau" <hunger@morbomail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Per M.
> --
> This message was sponcered by Glagnars Humanrinds.

Hej Per

Det tror jeg ikke du finder, men gør du, så sig endelig til

M.V.H.....Benny..

Fra : Per Moreau

Dato : 19-02-03 20:54

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Moreau" <hunger@morbomail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Per
>
> Det tror jeg ikke du finder, men gør du, så sig endelig til
>
> M.V.H.....Benny..

Ustyrlig godt.
Jeg har faktisk fundet et sted der har en ordentlig stavl af deres CD´ere.
Har lige bestilt albumsne:
Computerwelt, Electric Cafe, Radio-Aktivität, Trans Europa Express,
Die Mensch Machine og The Mix
Fandt dem hos www.amazon.de

Mvh
Per M.

Fra : Chuck

Dato : 20-02-03 09:44

De har også størstedelen hos ww.rillen.dk

Fra : Kim Jensen

Dato : 20-02-03 09:57

> [...]
> Har lige bestilt albumsne:
> Computerwelt, Electric Cafe, Radio-Aktivität, Trans Europa Express,

Hmm. Ja, det var så de nemme. Du mangler jo stadig en hel del, hvis du vil
have "the complete".
(Kraftwerk 1+2 samt et _hav_ af singler/maxier - og naturligvis de
forskellige sprog-udgaver af Man Machine, ComputerWorld osv.)

mvh
Kim Jensen

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 20-02-03 10:12

Der udkom da ikke noget album i år 2000 gjorde der?? Jeg fladt godt nok over
en single, men man kan ikke lige frem sige at den var nyskabende. Den lød
stadig som de gjorde den gang.

Det gjorde de heldigvis også da jeg oplevede dem på roskilde i 98.... nogen
der ved om de stadig giver koncerter??

Fra : Per Moreau

Dato : 20-02-03 20:37

"Jakob Strandgaard Andersen" <jakobsa@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e549bd5$0$2592$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
> stadig som de gjorde den gang.
>
> Det gjorde de heldigvis også da jeg oplevede dem på roskilde i 98....

Nej der kom intet album, men en maxi: Expo Remix
der udkom November 2000.
Det var efterfølgeren til Expo 2000 maxien der kom december 99
Begge numres videoer kan forresten ses på www.kraftwerk.com

Mvh
Per M.

Fra : Lars Rindsig

Dato : 20-02-03 14:14

Kim Jensen wrote:

> (Kraftwerk 1+2

Hverken Kraftwerk 1, 2 eller Ralf & Florian, som alle tre udkom inden
AUtobahn, kan fåes på CD.

> samt et _hav_ af singler/maxier - og naturligvis de

Så vidt jerg husker består de fleste singler blot af album-tracks - både
på a- og b-siden. Undtagelserne er naturligvis Tour de France (som
muligvis er deres bedste nummer nogensinde!) og Expo 2000. Jeg kender
ganske vist også til en fransksproget udgave af Taschenrechner, som var
b-side til en maxi-single, en gang, men det er formentlig for esoterisk,
hvis man ikke er fuldstændig fanatiker.

> forskellige sprog-udgaver af Man Machine, ComputerWorld osv.)

Nul! Kraftwerk skal høres på tysk!

Lars

Fra : Kim Jensen

Dato : 20-02-03 15:39

> Hverken Kraftwerk 1, 2 eller Ralf & Florian, som alle tre udkom inden
> AUtobahn, kan fåes på CD.

Per spurgte nu heller ikke specifikt til CD'er.

> Nul! Kraftwerk skal høres på tysk!

Enig. Jeg skrev også at det var hvis man ville have den komplette samling.

mvh
Kim Jensen

Fra : Per Moreau

Dato : 20-02-03 20:31

> [...]
> (Kraftwerk 1+2 samt et _hav_ af singler/maxier - og naturligvis de
> forskellige sprog-udgaver af Man Machine, ComputerWorld osv.)

UK udgaverne har ikke den store interesse hos mig.
Jeg er mere til Kraftwerk på original tysk, og det fandt jeg langt om længe.

Mvh
Per M.

Fra : Henrik

Dato : 20-02-03 12:24

> [...]
> Har fundet flere steder der har et par stykker, men det ville være
> nemmere at samle handelen et sted frem for at man bestiller fra

Prøv evt. http://www.eil.com

/henrik

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 23-02-03 17:22

"Per Moreau" <hunger@morbomail.com> wrote in message
> [...]
> Har fundet flere steder der har et par stykker, men det ville være
> nemmere at samle handelen et sted frem for at man bestiller fra

Tro det eller ej, men Fona 2000 på Strøget har faktisk 4-5 forskellige cd'er
med dem på tysk, og et par på engelsk også.

--
Anders Vind Ebbesen
www.webbesen.dk | www.packets.dk

Fra : Per Moreau

Dato : 23-02-03 21:16

"Anders Vind Ebbesen" <usenet@ebbesen.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> Anders Vind Ebbesen
> www.webbesen.dk | www.packets.dk
> Wait.. are you seriously suggesting someone use a different distribution

Nu bor jeg lige lovligt langt væk fra Kbh, så det bliver nok lidt svært.
Men tyske Amazon har også allerede sendt CD´erne til mig, så de er her
nok på Tirsdag, det ser jeg dælme frem til.

Mvh
Per M.