viderstilling
Fra : Jens Knudsen

Dato : 19-02-03 14:27

Jeg har købt 2 domæner, og skal gerne have automatisk viderstilling til en
underside på et treide domæne.

Jeg kan godt viderstille til det treide domæne, men ikke til en underside.

Er der en her der kan hjælpe med med htlm koden, hvis det altså kan lade sig
gøre.

kh jens

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-02-03 15:43

"Jens Knudsen" <jens_slet@paradisvej.dk> skrev
$Hl6.8502047@news010.worldonline.dk...
> [...]
>
> Er der en her der kan hjælpe med med htlm koden, hvis det altså kan lade

Sæt denne linje ind før </head> :

content="5;URL=http://www.din_server.dk/default.htm">

Husk at rette adressen. Tallet 5 giver 5 sekunders venten inden
viderestilling.

Erik Ginnerskov - erik snabela ginnerskov dot dk
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Jens Knudsen

Dato : 19-02-03 16:25

Hej Erik, tusind tak for hjælpen, det er dog fantastisk hvilken hjælp man
kan få i disse nyhedsgrupper, jeg har fikset det:

Prøv:

www.foa-bornholm.dk
og
www.foabornholm.dk

Kommer du nogensinde til Bornholm, så giver jeg et glas velskænket lokalt
bryg fra:

http://www.bryghuset-svaneke.dk/

kh jens

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-02-03 16:39

"Jens Knudsen" <jens_slet@paradisvej.dk> skrev
$Hl6.8512761@news010.worldonline.dk...
> [...]
> www.foabornholm.dk
>
> Kommer du nogensinde til Bornholm, så giver jeg et glas velskænket lokalt

Tak, som byder. Der er desværre ikke i den nærmeste fremtid risiko for, at
jeg kommer på de kanter. Jeg har da været på Bornholm og der er da dejligt
på øen, men ...

Erik Ginnerskov - erik snabela ginnerskov dot dk - medlem af FOA afd. 1 i
Kbh.
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Jens Knudsen

Dato : 19-02-03 17:09

Hej igen Erik, hvad betyder men....

Skulle du ikke give afd1 en hånd med deres hjemmeside........

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-02-03 18:28

Hej Jens

> Hej igen Erik, hvad betyder men....

Der er så mange andre spændende steder i Europa, jeg også gerne vil se
nærmere på, så jeg ved ikke hvornår jeg næste gang får tid til at lægge
vejen over forbi Holmen.

> Skulle du ikke give afd1 en hånd med deres hjemmeside........

Hvis afd. 1 har behov for det, er de da velkomne til at henvende sig.