Nokia vs. Mac og infrarød????
Fra : *nico*

Dato : 12-03-01 20:20

Hejsa gruppe..

jeg har lige fået en ny bærbar mc med infrarød tilslutning.
Men er der nogen af jer der har set software til brug på mac med en nokia
8210.
Jeg tænker på et program der kan rette i kalender og evt. gemme smsér.

mvh

Nicolai Pedersen

Fra : *nico*

Dato : 12-03-01 20:30

hehe, en bærbar mc.. *SSS*
Der skal jo stå bærbar mac

mvh

Nicolai Pedersen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 12-03-01 20:30

"*nico*" <npe*@*mac.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 8210.
> Jeg tænker på et program der kan rette i kalender og evt. gemme smsér.

Vi har en PB/G3/400 og en Nokia 8210.
System 9 var født med en driver til Nokia Infrarød kommunikation, så prøv
det

--
Mvh. Søren C. Fischer

http://lmarr.dyndns.dk

Fra : *nico*

Dato : 12-03-01 21:09

> Vi har en PB/G3/400 og en Nokia 8210.
> System 9 var født med en driver til Nokia Infrarød kommunikation, så prøv
> det

jeg kunne med min gamle pb g3 266Mhz godt se den med sys 9.0
men der var ikke noget software!

Måske det er bedre med 9.1. tester lige igen *S*

mvh

Nicolai Pedersen