Skærme
Fijala 3554
Ang. "Ghosting" på TFT.
Fra : Brian Hansen

Dato : 18-02-03 16:30

Hej.
Jeg har en IBM 18" tft skræm, men efter som jeg er newbie til tft
så ville jeg høre hvordan jeg holder mig til ghosting i spil.
Ikke for at der er meget men lidt er der jo.

Jeg køre 1280*1024 i 75 hz med dvi-d
på et Triplex ti-4600.

--
MVH
Brian Hansen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 18-02-03 16:52

"Brian Hansen" <zyklonb@zyklonb.dk> wrote in

> Hej.
> Jeg har en IBM 18" tft skræm, men efter som jeg er newbie til tft
> så ville jeg høre hvordan jeg holder mig til ghosting i spil.
> Ikke for at der er meget men lidt er der jo.

Hvad mener du med "hvordan jeg holder mig til ghosting i spil"?

Flemming
--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.