Problem med billeder
Fra : Klostervej

Dato : 18-02-03 15:14

Hej!
Jeg har en hjemmeside hvorfra vi hovedsageligt præsenterer vores familie
samt sælger ungernes aflagte tøj m.v.
Jeg havde efterhånden så mange billeder, at jeg gerne ville have dem i en
mappe for sig. Jeg bruger FP 2000, og i mappevisningen står alle mine
websider og billeder i en skøn uorden - dog alfabetisk.
Jeg puttede alle billed-filerne op i mappen "_images" - der skulle de nok
have været placeret fra starten.
Nu har jeg så været inde på siden og trykke egenskaber for hvert billede (på
én af siderne) og ladet den finde billedet i mappen "_images". Billedet
kommer også godt nok frem i FP, men tilsyneladende stadig ikke på WWW når
det er udgivet???
Hvad skal jeg gøre i stedet? Jeg har allerede én forespørgsel på, hvorfor
siden ikke viser billederne!
Mvh
Dorthe - som håber på hurtig respons

Fra : Klostervej

Dato : 18-02-03 15:17

> [...]
> én af siderne) og ladet den finde billedet i mappen "_images". Billedet
> kommer også godt nok frem i FP, men tilsyneladende stadig ikke på WWW når

Jeg havde glemt at gemme siden inden udgivelsen. Men ak - jeg har virkelig
mange billeder - er det nødvendigt at skulle ind og klikke på dem alle
sammen enkeltvis? Er der en smutvej?
Hilsen Dorthe

Fra : ha

Dato : 18-02-03 15:37

> Hvad skal jeg gøre i stedet? Jeg har allerede én forespørgsel på,
> hvorfor siden ikke viser billederne!

Du skal jo huske at (gen)udgive alle de sider du har rettet billedsti
på. Iøvrigt ville det have været godt med en URL, det letter jo
lissom forståelsen

mvh
ha

Fra : Klostervej

Dato : 18-02-03 17:17

> Du skal jo huske at (gen)udgive alle de sider du har rettet billedsti
> på. Iøvrigt ville det have været godt med en URL, det letter jo
> lissom forståelsen

Jeg havde jo genudgivet - men glemt at gemme min side - så gemte jeg den, og
så virkede det.
Men her har I sidens navn.
http://hjem.tele2adsl.dk/baadsgaard/
Hilsen Dorthe