kan ikke printe fax til HCC på Windows2000~
Fra : dion

Dato : 12-03-01 16:46

Da det viser sig at det er umuligt at sende fax over en Lasat speedII
isdnmodem har jeg taget min gamle HCC i brug igen.
Men nu er problemet at jeg har forladt Win98 til fordel for Win2Kpro.
HCCsetup installerer normalt under Win2K, men der bliver ikke installeret
nogen faxprinter under Printers. Jeg har v.3,3 af HCCsoftware.
Jeg kan altså godt læse mine fax på HCC under Win2K, men når der skal sendes
noget er jeg nødt til at låne min søns Win98 PC.
Det er langt fra altid belejligt....

Fra : John K

Dato : 12-03-01 22:58

> [...]
sendes
> noget er jeg nødt til at låne min søns Win98 PC.

Sådan som jeg har forstået det, virker alle HCC'ens funktioner ikke under
Win 2000.

Mvh

John K