Javascript og frames
Fra : Ole

Dato : 17-02-03 17:24

Kan i sige mig hvordan man får andre sider ind i andre frames ved klik på en
link?

Ole

Fra : jopa

Dato : 17-02-03 17:41

Davs
Ole skrev bla:
> Kan i sige mig hvordan man får andre sider ind i andre frames ved
> klik på en link?

Prøv at stille dit ? her

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk
www.web-templates.dk
Teamwork sharpening the skills!!

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 17-02-03 18:11

"Ole" <ikanikke skrivetilmig@danmark.dk> writes:

> Kan i sige mig hvordan man får andre sider ind i andre frames ved klik på en
> link?

Det behøver man ikke javascript til, man kan blot tilføje en target-attribut
til linket, fx:

hvor "venstre" er navnet på den frame der skal ændres (altså framen er
skrevet som
<frame name="venstre" src="..." ...>

(tilsvarende i javascript er
window.open("foo.html","venstre")
men det høre til i dk.edb.internet.webdesign.clientside)

/L
--
Lasse Reichstein Nielsen - lrn@brics.dk
Ph.D. i datalogi søger stilling som software-udvikler i Øst- eller