Skærme
Fijala 3554
HJÆLP
Fra : Rune Thougaard

Dato : 17-02-03 07:52

Jeg har været ud og køre med min Fladskærm og har haft den pakket pænt ned i
en lille taske men jeg tror desværre at tasken har været så lille at den er
blevet presset godt sammen. Så da jeg tændte den er mit skærm billede blevet
helt gult...!!
HJJÆÆLLPPPP...!!!

Hvad kan/skal jeg gøre..?
Er det muligt at få reperaret.?

mvh. Rune Thougaard

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 17-02-03 08:02

"Rune Thougaard" <rune@vinperlen.dk> wrote in message
> [...]
er
> blevet presset godt sammen. Så da jeg tændte den er mit skærm billede

Hvis farveændringen er ens over hele skærmen så prøve at checke kablet. Det
lyder som en løs forbindelse i kablet....prøv at "nuller" lidt med stikkene
og kablet eller endnu bedre: prøv et andet kabel...

MVH
Thomas

Fra : Rune Thougaard

Dato : 17-02-03 20:27

> [...]
stikkene
> og kablet eller endnu bedre: prøv et andet kabel...

TAK nu virker den igen..:!!!

mvh. Rune Thougaard

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 17-02-03 21:15

> Det
> stikkene
> >

> TAK nu virker den igen..:!!!

Det var da så lidt, hvad var fejlen så? Var kablet dødt?

MVH
Thomas

Fra : Rune Thougaard

Dato : 18-02-03 16:34

> Det var da så lidt, hvad var fejlen så? Var kablet dødt?

Der sidder sådan en lille aflang dut på en par cm.som fra støde strålinger
el. den er der mulig vis en løs forbindelse for da jeg rykkede lidt på den
blev den god igen..!!

tak igen...!!!

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 17-02-03 08:02