Hvor skal vi sove i nat
Fra : **LOC**

Dato : 17-02-03 02:45

Hvem skrev subj. ved godt at den er lavet med Laban, men hvilken italiensk
gruppe (tror jeg nok det var) lavede originalen?

**LOC**

Fra : Robert Piil

Dato : 17-02-03 02:55

On Mon, 17 Feb 2003 02:45:22 +0100, "**LOC**" <anhen@mail.dk> wrote:

>Hvem skrev subj. ved godt at den er lavet med Laban, men hvilken italiensk
>gruppe (tror jeg nok det var) lavede originalen?
>
>**LOC**

Svaret var i tråden dengang også, men hele tråden er måske ikke
tilgænglig for dig?:

Ricchi e Poveri - Sarà Perché Ti Amo

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Aston Villadsen

Dato : 17-02-03 07:46

On Mon, 17 Feb 2003 02:54:56 +0100, Robert Piil <piil@nospam.dk>
wrote:

>Svaret var i tråden dengang også, men hele tråden er måske ikke
>tilgænglig for dig?:
>
>Ricchi e Poveri - Sarà Perché Ti Amo

Dengang hvad? Da den "hittede"?

Fra : Robert Piil

Dato : 17-02-03 13:05

On Mon, 17 Feb 2003 07:46:04 +0100, Aston Villadsen
<aston@villadsen.com> wrote:

>Dengang hvad? Da den "hittede"?

Dengang tråden startede og var ny (i august 2002).

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Uffe Holst

Dato : 17-02-03 14:57

In an article of 17 Feb 2003 Robert Piil wrote:

> Dengang tråden startede og var ny (i august 2002).

Tråden er skam ganske ny. Den startede med nemlig med indlægget
<3e503e7b$0$124$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>. At der måske tidligere
i august 2002 har været en anden tråd med samme navn omhandlende samme
er en helt anden historie.

--
Uffe Holst

Fra : Robert Piil

Dato : 17-02-03 15:02

On 17 Feb 2003 13:56:51 GMT, "Uffe Holst" <uffe@eremitage.dk> wrote:

> [...]
><3e503e7b$0$124$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>. At der måske tidligere
>i august 2002 har været en anden tråd med samme navn omhandlende samme

Ah, jeg læste den bare som en uddybende spørgsmål til den gamle tråd,
og kiggede ikke på Msg-ID's, my wrong.

En anden ting er så, at det altid er godt at søge tilbage i gruppen,
for at se om man var den første i (usenet-)verden, der havde stået med
et spørgsmål. Til det formål er http://groups.google.com ganske
uovertruffen (bedre end de fleste nyhedslæsere).

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : **LOC**

Dato : 17-02-03 12:03

Takker for hjælpen, nu vil jeg gå på jagt efter titlen