Statestikcounters placering ?
Fra : Morten

Dato : 17-02-03 02:26

Savner lidt gode råd
Jeg ville gerne have countere som chart.dk, peak.dk, zipstat osv til at
tælle, men vil ikke have det synligt på forsiden, og jeg vil også have
valideringsknapperne fra W3C på sitet. Kan jeg - og er det en god ide -
lægge hele molevitten på /domæne/subfolder/webmaster.htm og kan jeg så få
counterne til at tælle besøgende til /domæne/index.htm (forsiden) ?
Har også overvejet at lægge dem på forsiden og så bruge CSS display:none ?

Venligst Morten

Fra : Stig Nygaard

Dato : 17-02-03 08:03

Hej Morten

Morten wrote:
> [...]
> counterne til at tælle besøgende til /domæne/index.htm (forsiden) ?
> Har også overvejet at lægge dem på forsiden og så bruge CSS display:none ?

display:none er i hvert fald altid en mulighed, men alle de ting du
tænker på er formodentlig imod betingelserne for at bruge nævnte
tjenester. Fordi det er gratis tjenester vil de jo netop som "pris" have
deres ikon synlig på din side.

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk