Skærme
Fijala 3554
kfc skærm problemer!!!
Fra : Rene´ Rubak

Dato : 12-03-01 19:45

Jeg har en kfc smile 17" skærm som er blevet dårlig..
det der er sket er at under opløsning 640*480 og 800*600 bliver der 2 sorte
kanter ude i siderne.
og farver bliver mørkere. det hele startede med at en nat vågnede jeg ved at
skærmen klikkede og kørte et slags test program, det skal lige siges at min
pc var slukket.
jeg har talt med datacentrum hvor den er købt og de vil ikke lave den da den
er 2 år. er der nogle der har en ide hvad der kan være galt jeg tror nemlig
ikke den er defekt. men skal måske nul-stilles ??
MVH Rene´

Fra : Brian S Jensen

Dato : 13-03-01 07:19

Hej

Der er da normalt 3 års garanti på monitorer - inkl. KFC

Med mindre at de "har valgt" kun at give dig det lovbefalede 1 år - de 3 år
skal fremgå af faktura

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 13-03-01 09:33

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er da normalt 3 års garanti på monitorer - inkl. KFC
>
> Med mindre at de "har valgt" kun at give dig det lovbefalede 1 år - de 3

Der ikke nogen lov der siger at der skal være et års garanti, men der er et
års reklamationsret, hvilket er noget helt andet.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Brian S Jensen