Erfaringer med Ericsson T20 søges!
Fra : Michael Haahr

Dato : 12-03-01 19:22

Se SUBJ.

Fra : spiritus

Dato : 12-03-01 20:42

Det er en mobiltelefon :D

ej den er ok, men et lille display, klapen virker lidt plastic, men jeg tror den
holder noget bedre en på t28\'eren. Ligger dog ikke så godt i hånden og dens
standbytid er ikke noget at prale af og så er dens menusystem ikke så godt, men
den er da billig nok.

--
£, $, € eller KR, du bestemmer selv: http://www.pengenet.com

Fra : Donati

Dato : 14-03-01 07:27

spiritus <spiritus11@mail.com> skrev:

> Det er en mobiltelefon :D

Og man kan ringe til folk fra den, endda i ok kvalitet.

> [...]
tror den
> holder noget bedre en på t28\'eren. Ligger dog ikke så godt i hånden og

?? ikke helt forstået.. min holder strømmen i en uge, det synes jeg da
er længe nok.

> og så er dens menusystem ikke så godt

Jeg synes menu'en er fino i den, bedre end den var i den T10'er jeg havde
før.

-----
Mvh. Finn Donati
donati@scooter-racing.dk