Fremstilling af pasteller
Fra : Henrik Andersen

Dato : 16-02-03 10:43

Hejsa Gruppe

Er der nogen her i gruppen der har erfaring med at fremstille sine egne
pastelkridt?

Jeg kunne godt tænke mig at prøve, men er usikker på metoden, jeg syntes
ikke rigtig
at jeg har kunnet finde noget rigtigt om det på nettet.

Med venlig hilsen

Henrik Andersen

Fra : A.C.Rosmon

Dato : 21-07-03 09:34

"Henrik Andersen" skrev d. 16-02-03 10:43 dette indlæg :
> [...]
syntes
> ikke rigtig
> at jeg har kunnet finde noget rigtigt om det på nettet.

Politikkens håndbog er meget indspirerende.

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars-Peder Nyrup Bøg~

Dato : 23-07-03 20:54

Har Politiken lavet en bog, hvor man kan læse om at lave pastelkridt????
Det lyder interessant! Hvad hedder den???
mvh
Lars-Peder

A.C.Rosmon <A.C.Rosmon.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f1ba649$0$48900$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : A.C.Rosmon

Dato : 24-07-03 07:23

Undskyld, Jeg fik ikke hele titlen med.

Politikkens Kunstnerhåndbog.

Det er ne god spændende og ilustrativ håndbog, der indeholder det meste
af det en kunstner kan få brug for at vide + lidt mere.

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars-Peder Nyrup Bøg~

Dato : 24-07-03 10:58

Tak skal du ha'!