Skærme
Fijala 3554
Flad skærm til at hænge på væggen???
Fra : Morten Nielsen

Dato : 14-02-03 23:57

Da mit kontor lider af kronisk pladsmangel, vil jeg høre om det kan lade sig
gøre at få en fladskærm man kan hænge på væggen, og dermed spare
skrivebordsplads???

Mvh Morten Nielsen

Fra : Thomas Krath

Dato : 15-02-03 00:30

> Da mit kontor lider af kronisk pladsmangel, vil jeg høre om det kan
> lade sig gøre at få en fladskærm man kan hænge på væggen, og dermed
> spare skrivebordsplads???

Til min Samsung SyncMaster 152s følger der skruer mv. med til at hænge den
op på væggen, så ja... det kan sagtens lade sig gøre Tror i øvrigt
dette gælder de fleste fladskærme.

--
Mvh/Thomas Krath
http://tkrath.dk <---- igen online!

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : JKJ

Dato : 15-02-03 08:23

Ved en Samsung 172T følger der vægbeslag med til montering på væggen. Den er
lidt dyr men er samtidig en superskærm

Fra : Torben L. Andersen

Dato : 16-02-03 19:51

Hej JKJ !

Ved du om de beslag kan købet løse?
Jeg har selv en to år gammel Samsung 570S TFT. Men der var ikke beslag med.
Jeg kan se at foden er skruet på med fire skruer. Det ser ud som om at man
bare skruer dem ud, og så kan man sætte hvad som helst på.

Jeg vil meget gerne, have min skærm op på væggen, for at få noget mere
bordplads.

Hilsen
Torben L. Andersen.

Fra : JKJ

Dato : 16-02-03 21:24

Hej Torben

Jeg er næsten sikker på at du godt kan finde vægbeslag til din TFT.

Det er noget med at de skal overholde en bestemt VESA standard. Jeg er ikke
sikker på hvad det er, men jeg tror at det har noget at gøre med størrelsen
på pladen du skal hænge din skærm på. Prøv eventuelt at se i din manual til
skærmen.

Håber du finder den :)

John

Fra : Torben L. Andersen

Dato : 17-02-03 19:55

Hej igen !

Ja, jeg må prøve at lede. Men den er nok dyr. Men hva' pokker, det var
skærmen jo også, da jeg købte den.
Det er en lidt anden pris de kan købes for i dag.

Hilsen
Torben L. Andersen.

Fra : JKJ

Dato : 18-02-03 19:43

Hej hej

Jeg tror ikke det behøver at være så dyrt. Til min Samsung 191T kan man købe
vægbeslag for ca. 200 kr, så for engangs skyld er der noget som jeg ikke
synes sprænger budgettet.

Fra : Torben L. Andersen

Dato : 20-02-03 05:43

> [...]
købe
> vægbeslag for ca. 200 kr, så for engangs skyld er der noget som jeg ikke

Hej John !

Nææ, det er ikke galt. Jeg vil straks undersøge, hvor de kan købes.
Tak for info.