Hunde- og dyreværnsloven...
Fra : Carina Graversen

Dato : 14-02-03 20:28

H E Y ...

Er der nogle her i gruppen, der ved hvor jeg kan finde den senest opdaterede
version af bekengørelse om lov om hunde samt dyreværnsloven ???

G O D W E E K E N D
Carina

Fra : Kosmonauten

Dato : 14-02-03 21:39

"Carina Graversen" <ina@hund.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
opdaterede
> version af bekengørelse om lov om hunde samt dyreværnsloven ???

Hej Carina,
klik ind her:
http://147.29.40.90/_MAINRF_A779050661/1705

Vælg søgning og skriv det du leder efter (lov om hunde og Dyreværnsloven),
håber det hjælper dig i din søgning.
God weekend herfra
Martin & Laika

Fra : René Kofoed

Dato : 17-02-03 12:00

Hej Carina.
Mener at, Dog-in, har hele hundeloven på deres hjemmeside, men ved ikke hvor
tit de opdaterer.
Mange hils fra
Susanne.

Fra : Kristian Andersen

Dato : 17-02-03 13:44

> [...]
opdaterede
> version af bekengørelse om lov om hunde samt dyreværnsloven ???

Jeg kunne måske forestille mig at dyrenes beskyttelse havde den omtalte lov
liggende tilgængelig på deres hjemmeside www.dyrenesbeskyttelse.dk
hej fra Karina