Eva Cassidy
Fra : Format C:

Dato : 14-02-03 17:42

Eva Cassidy dokumentar på Sverige 2 Valentines fredag kl. 22:55

22.55

Eva Cassidy, sångängel
Den amerikanska sångerskan var så ödmjuk att hon aldrig hann nå
musikvärldens stjärnhimmel. Flera år efter hennes för tidiga bortgång 1996
gjorde hon en sagolik postum karriär. Sagan berättas i inslag från Nightline
ABC News och BBC, följt av en konsert från klubben Blues Alley i Washington,
den enda inspelningen som finns med Eva. Njut av hennes röst, som smekande
träffar tonerna, i Time after time, Autumn leaves, You've changed, Somewhere
over the rainbow.
. Från 9/1 i SVT1

Alle pengene værd - check hende ud hvis I har tid ;)

Fra : news.cybercity.dk

Dato : 14-02-03 22:19

Ja, jeg kan osse kun give mine varmeste anbefalinger til at tjekke hende ud
!
Og prøv og lyt til CD´en "Songbird" specielt hendes version af "Somewhere
Over The Rainbow".

Eva Cassidy & Karen Carpenter stemmer er helt fantastiske at lytte til.

MVH

Brian Haagh/

Go´weekend!

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 15-02-03 01:46

Format C: wrote:
> Alle pengene værd - check hende ud hvis I har tid ;)

Ja. Hvilken gudbenådet sangstemme!
Men en tragisk skæbne, og synd hun ikke fik en
ordentlig manager.
--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Japster

Dato : 26-02-03 12:04

Pudsigt, har i dette øjeblik min 'Live At Blues Alley'-skive på :)
Og jeg så godt en smule af koncerten, men faldt desværre midt ind i den :/

-Japster