Bente kom hjem - Baby come back
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-02-03 06:10

BENTE KOM HJEM

Ja så oprinder dagen snart, hvor det afgøres om Bamses Venners udgave af
"Baby come back" skal blive et hit. Deres udgave hedder "Bente kom hjem.
Den er rigtig god og det lyder til at Bamses Venner er tilbage i deres
kendte 70-er-stil, med god iørefaldende dansktoppet fest-musik. Så`n noget
"Vimmersvej-halløj, i ved.

PÅ LØRDAG AFGØRES DET OM DEN BLIVER ET NYT SUPER-HIT I DANMARK

Vi kan spændt lytte med Lørdag kl. 11-12 P4-Dansktoppen.
Der afgøres det om den blive det nye store hit i Danmark - Vi må huske at
lytte med.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-02-03 06:17

> [...]
>
> Vi kan spændt lytte med Lørdag kl. 11-12 P4-Dansktoppen.
> Der afgøres det om den blive det nye store hit i Danmark - Vi må huske at

Sig mig Åge

Er det ikke flere år siden Bamses venner udgav den ??

Hilsen Benny

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-02-03 06:30

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e4c7bed$0$233$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Er det ikke flere år siden Bamses venner udgav den ??
>
> Hilsen Benny
________

Jamen godmorgen Benny. Også lige hjemkommet fra arbejde?

Jeg tror bestemt ikke at de har udgivet den tidligere. Det har jeg aldrig
hørt om. Blander du den ikke lidt sammen med den anden Bente-sang "Vil du
vil du vil du vil du danse med mig"? - Der synger de også om Bente og om
der er noget i vente med Bente. Det er nok den du tænker på.

Nå nu vil jeg ind at sove. Godnat herfra

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-02-03 12:23

> [...]
> der er noget i vente med Bente. Det er nok den du tænker på.
>
> Nå nu vil jeg ind at sove. Godnat herfra

Hej igen Åge

Jeg er nu helt sikker på jeg har hørt den før, så er det ikke Bamse, så må
det jo være Rock Nalle.....Forresten, har du lagt mærke til at han er ´på
mærkerne igen med en ny cd.

M.V.H.....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-02-03 12:35

> [...]
> der er noget i vente med Bente. Det er nok den du tænker på.
>
> Nå nu vil jeg ind at sove. Godnat herfra

Hej Åge

Ikke så mærkeligt jeg syntes at kunne genkende denne titel. Ved nærmere
undersøgelse, viste det sig, at Rock Nalle udgav den i 1975. Så det var
sikkert ham jeg kunne huske.

M.V.H......Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-02-03 06:25

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e4c7971$0$247$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> BENTE KOM HJEM
_______________________

BENTE KOM HJEM EN SUCCES PÅ DE DANSKE LOKALRADIOER

BENTE KOM HJEM er allerede nr. 18 på de danske lokalradiers
fællses-hitliste "Dansktopbarometeret".

Danmarks førende internet-musikside har fprresten lavet en afstemning om
hvilken af testerne man tror der har bedste chance for at komme ind på
Dansktoppen på lørdag. Danskerne tror desværre mere på "Bounty" og "Kim og
Drengene" end på "Bamses Venner". Øv altså. Men det er jo igen det der med
at danskerne vil have danseband og danseband og danseband og danseband hele
tiden.
Ja vel lyder dansebandsmusik da også fantastisk godt, men giv dog
liiiiige rock´n´roll-en en chance.

HELD OG LYKKE TIL DEN KENDTE BENTE
Bamses Venner har jo før sunget om hende. Vi husker jo alle "Vil du vil du
vil du danse med mig. Vi må se om der er noget i vente - HAHA HAAA. -
Glem det

Hilsen Åge

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 14-02-03 11:11

> Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3e4c7971$0$247$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> _______________________
>
> BENTE KOM HJEM EN SUCCES PÅ DE DANSKE LOKALRADIOER

Behøver du at råbe sådan. ?

[Snip]
> Danmarks førende internet-musikside)

Har du nogle tal der viser dette.??

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-02-03 12:45

> [...]
> Bamses Venner har jo før sunget om hende. Vi husker jo alle "Vil du vil du
> vil du danse med mig. Vi må se om der er noget i vente - HAHA HAAA. -

Hej Åge

Nej bare rolig, jeg skal nok lade være med at tage noget fra Rocken og give
det til danceband's eller lignende. Det er nu ikke så svært at holde det
nogenlunde adskilt, selvom det er helt umuligt at undgå. Alle genrer bliver
jo blandet, og har gjort det længe, hvilket jeg dog ikke gør mig trist, det
er da friskt at høre på F.eks Hooked on classics, hvor man næsten kan sige,
at klassikerne er lavet om til rock, og i andre tilfælder, rock spillet på
klassiske instrumenter, det lyder da bare fedt, og et lille vrid på volume
kontrollen, og naboen vælter ....

Lige til en slutning.....Nej jeg vil ikke danse med dig, jeg har set den
størrelse 52 træskostøvle du render rundt i, og Lis siger du træder folk
over tæerne

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-02-03 12:10

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e4c7ce4$0$200$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3e4c7971$0$247$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> _______________________

HUN ER NÅET FREM - ER PÅ PERRON NR. 8

Ja ja rolig nu. Bente kom hjem ved halvtolvtiden lørdag. Hun er nået frem.
Hun står på en 8. plads på Dansktoppen. Ikke heeeeelt fint, meeeen hun nåede
da frem. Spændende om den bliver et rigtigt hit.

Kim nåede ikke toget, men han er jo et hit på Ballumhus, hahahahaa

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-02-03 04:39

> [...]
> da frem. Spændende om den bliver et rigtigt hit.
>
> Kim nåede ikke toget, men han er jo et hit på Ballumhus, hahahahaa

Hej Åge

Det skulle da ellers være let nok at nå toget derude, er det ikke arriva i
har

Hilsen Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-02-03 13:59

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e4f07da$0$159$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Det skulle da ellers være let nok at nå toget derude, er det ikke arriva i
> har
>
> Hilsen Benny..
_____

Gud! - Jeg troede at det var togbusser de kørte - Kører de også tog ??

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-02-03 03:13

> Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:3e4f07da$0$159$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> _____
>
> Gud! - Jeg troede at det var togbusser de kørte - Kører de også tog ??

Haaa Åge

Der har du sgu grunden til at Bente ikke er kommet hjem endnu

Hilsen Benny