Blunt
Fra : Thomas

Dato : 13-02-03 17:38

Hey

For noget tid siden lavede TV3 en lidt anderledes udgave af
Popstars, hvor de samlede et Rockband...

Bandet kom til at hedde "Blunt", og de udgav en enkelt single
med nummeret "You Don't Know"... Dengang blev der snakket
om at der ville blive lavet et helt album med dem...

Men det er jo efterhånden længe siden... Er bandet gået i opløsning
eller sådan noget??

Mvh. Thomas

Fra : Per Madsen

Dato : 13-02-03 18:21

Thomas <Thomas.Elbo@Privat.dk> wrote:

> [...]
> om at der ville blive lavet et helt album med dem...
>
> Men det er jo efterhånden længe siden... Er bandet gået i opløsning

Kig i gaffa.dk's forum,- der var en tråd om det den anden dag,- hvis
ellers du kan bruge det svar til noget
--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

www.ecotox.dk

Fra : Thomas

Dato : 13-02-03 18:31

> Kig i gaffa.dk's forum,- der var en tråd om det den anden dag,- hvis
> [...]

Det kunne jeg ikke rigtig... Der var bare en masse derinde der HELLER
ikke vidste noget

..Thomas

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-02-03 19:09

Thomas wrote:

> Det kunne jeg ikke rigtig... Der var bare en masse derinde der HELLER
> ikke vidste noget

Jamen Blunt har da været vidt omkring!

Så prominente steder som Radio Viborg har haft besøg af dem:
http://www.radioviborg.dk/wazzup/event/blunt/blunt.htm
Det skete så vidt jeg kan se omkring 27/3-02 så det var måske helt
tilbage til TV3-tiden?
En måneds tid senere spillede de på Train, og det synes jeg da jeg kan
huske et eller andet om. Noget med en meget....skal vi sige "anderledes"
fremførelse af Radioheads Creep.

Mads Elvis (det hedder han åbenbart) og Jakob Gravlund er vist gået
sammen med Kristian fra Baren (nej, ikke BigBrother;) om at lave et
lille kopiband.
Ihvertfald hvis man kan tro
http://216.239.53.100/search?q=cache:i5LM2lqqi6UC:www.bookinghuset.dk/mads_elvis.php+blunt+%2B+tv3&hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8
(tryk
Esc så snart siden er indlæst ellers ryger du videre til en Not Found)
Dog ser det ikke ud til at bookinghuset.dk vil kendes ved dem længere så
det er måske gået i opløsning igen.
Jeg magtede ihvertfald ikke at finde noget om dem.

Blunt som helhed er, så vidt jeg kan finde frem til, begyndt at arbejde
på et nyt album i august 2002:
http://216.239.53.100/search?q=cache:UjNLETvVw5QC:www.bluntmusic.net/nyheder%3Fnid%3D24+blunt&hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8
www.bluntmusic.net kører vist ikke mere. Om der er noget symbolsk i det
skal jeg ikke kunne sige.

Men inden du iler ned til din lokale Fona-teenager for at forudbestille
albummet skal du lige finde ud af hvad de hedder. For Blunt er det vist
ikke mere:
http://www.retssal.dk/nyheder.php3?side=201

Jeg mener ganske bestemt at de fik udgivet et helt album dengang men jeg
kan dælme ikke finde en musikshop der vil kendes ved den.
Men det kan der jo være så mange grunde til.

Maxi-CDen kan dog erhverves for det nærmest symbolske beløb af 4.95 hos
TP Musik http://www.tpmusik.dk

Det var hvad jeg sådan lige kunne støve op efter lidt Googling. Noget
endegyldigt svar var det ikke men et eller andet sted tror jeg også de
fleste alligevel er lidt ligeglade.

/Robert