Siemens S40
Fra : Stig Thomsen

Dato : 12-03-01 17:23

Hej

Der plejer jo at være et par eller to vel orienterede personer herinde
Så jeg vil lige høre, om der er nogle som på den ene eller anden måde har
prøvet at have den nye Siemens S40 (http://www.siemens.dk/s40) "i hånden"
????
Jeg vil specielt gerne høre, hvordan den kvalitetsmæssigt var at have med at
gøre ?? Jeg har i øjeblikket en C35i og den knirker og brager når man
trykker på den ...... Jeg har hørt nogle snakke om, at S40 skal være som
at holde et stykke metal i hånden, altså ren kvalitet ... men hvis nogle af
jer har prøvet den, vil jeg meget gerne høre jeres mening .... Og hvis I
ellers skulle have nogle kommentarer til den (menu-system, lyd-kvali eller
hvad det måtte være) vil jeg da også meget gerne høre dem ....
En anden ting der irreterer mig ved C35i er, den måde batteri'et sidder på,
det sidder med en slags plastikklap, som er meget skrøblig .... hvordan
sidder det på S40 ????

På forhånd tak

-Stig

Fra : J. S.

Dato : 12-03-01 17:54

Hej Stig

Jeg har prøvet S40 et par dage og det er en glimrende telefon. Den har en
rigtig god kvalitetsfornemmelse over sig, hvilket jeg dog også synes at C35i
har. Men materialevalget er naturligvis vidt forskelligt - ligesom
telefonernes pris..

Menu-systemet er noget forskelligt fra Siemens andre telefoner, men efter et
par dage var det intet problem at finde rundt.

Lydkvaliteten er god - dog uden at nå SL45's højder, men det er jo igen en
dyrere telefon.

/J.S.

Fra : Jöinz

Dato : 17-03-01 14:19

Menu systemet er anderledes fordi Simens S40 er en Bosch telefon.

Bosch havde den færdig lige da Siemens købte Bosch. Siemens synes at den var
så fed så de smed den på markedet.

Mvh. Jens