Ikke muligt at printe kort fra www.krak.dk
Fra : Jens

Dato : 13-02-03 00:41

Hej....

Jeg har en del problemer med en Internet Explorer v6 SP1 på en Windows 98.
(Alle opdateringer, både til IE6 og Windows 98 er hentet fra
Windowsupdate.)

Jeg kan f.eks. ikke printe kort fra http://www.krak.dk, eller klikke på
link på andre sider osv.

Jeg har prøvet en masse forskelligt uden held, bla. en af-installering
tilbage til v5.5 samt en installation af ny IE6SP1 fra CD, men ingen
forskel.
Også sikkerhedsindstillinger er forsøgt ændret osv.

Nogen der har nogen ideer om hvad der går galt ?

Jens

Fra : BJ.DK

Dato : 13-02-03 15:26

"Jens" <jjonsson@_NOSPAM_get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Windowsupdate.)
>
> Også sikkerhedsindstillinger er forsøgt ændret osv.
>
> Nogen der har nogen ideer om hvad der går galt ?

Jeg ved ikke, hvad der går galt, men jeg ved at krak bruger ActiveX scripts,
når du skal udskrive automatisk. Du burde dog stadig kunne vælge "filer -
udskriv".

Hjælper det dig?

Fra : Jens

Dato : 13-02-03 22:45

"BJ.DK" <news@klog.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
scripts,
> når du skal udskrive automatisk. Du burde dog stadig kunne vælge "filer -

Nej, for det er flere forskellige steder, KRAK er kun én af dem. F.eks. kan
problemet også opstå såfremt der linkes til noget andet.
Og ja, du har sikkert ret, det er nok noget ActiveX sjov der laver ballade,
men hvordan pokker får man rettet op på det ?
Jeg har prøvet forskellige sikkerhedsindstillinger, altså ændret
tilladelser mht. ActiveX osv. uden at det har hjulpet.

Jens

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-03 06:08

> Jeg har prøvet forskellige sikkerhedsindstillinger, altså ændret
> tilladelser mht. ActiveX osv. uden at det har hjulpet.

mener jeg løste problemet på min forældres computer ved at rode lidt i
funktioner->
internetindstillinger->
sikkerhed->
brugerdefineret niveau

Også sætte de forskellige ActiveX ting til "spørg" hvis altså ikke de står
på "aktiver" allerede.

Ved ikke om det allerede er der inde du har været?

--
peet_dk was here...
website: http://www.peet.dk

Fra : Jens

Dato : 16-02-03 01:25

"peet_dk" <nospam> skrev i en meddelelse

> [...]
står
> på "aktiver" allerede.
>
> Ved ikke om det allerede er der inde du har været?

Jo, og jeg gjorde som du....... Virkede desværre ikke

Jens