Hundetur i weekenden - Brabrandstien, Viby~
Fra : pops2

Dato : 12-02-03 18:47

Hejsa!
Jeg starter lige _endnu_ en tråd med gåtur på lørdag (d. 15.) kl 12...
så kan jeg få dem med der ikke har fulgt med i 'hvalpetur'-tråden!*S*
Jeg håber på at se rigtig mange på lørdag! Vi har aftalt at mødes
under motorvejsbroen i Viby, dér hvor den krydser Ormslevvej (tæt ved
Grøfthøj) og der kan man også parkere.

Hilsen Buller (sort lab, ni år) og Pernille, som også har fået
overtalt Elmer (Golden, 16 mdr) og hans menneske, Maria

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 12-02-03 19:34

"pops2" <pernille_kressel@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> Jeg håber på at se rigtig mange på lørdag! Vi har aftalt at mødes
> under motorvejsbroen i Viby, dér hvor den krydser Ormslevvej (tæt ved

Jeps, vi er på igen!

Og tak for sidst for resten, det var jo rigtig hyggeligt

-Trine og Robin, som altså er en parson russell terrier

Fra : Smat

Dato : 12-02-03 20:58

Hejsa
Hvis Apollo (Berner Sennen, 4½ mdr.) ellers kan holde til det i morgen,
så kommer vi også med, i hvert fald noget af turen.
Margrethe og Apollo

http://www.kandu.dk/

Fra : Therese

Dato : 12-02-03 23:33

Når Elmer kommer, kommer vi i hvert fald også
Vi kommer også i morgen kl. 10.00

--
Mange hilsner
Therese og Bernhard

Fra : pops2

Dato : 13-02-03 15:46

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> wrote in message news:<b2ei2n$93r$1@sunsite.dk>...
> Når Elmer kommer, kommer vi i hvert fald også
> Vi kommer også i morgen kl. 10.00

Nu har jeg sat et opslag op i min lokale købmand, så mon ik der er nok
nysgerrige mennesker til, at vi bliver nogle flere?

Fra : Smat

Dato : 13-02-03 17:59

Hejsa.
Tak for turen. Apollo har sovet siden Det er hårdt at være hvalp.
God ide.
Blev vi enige om bare at lave det til en fast ting hver lørdag kl 12. Så
dem der har lyst bare kan dukke op?
Margrethe

http://www.kandu.dk/

Fra : pops2

Dato : 19-02-03 19:15

pernille_kressel@yahoo.com (pops2) wrote in message news:<32e744c6.0302120946.2355d6c7@posting.google.com>...
> [...]
> Grøfthøj) og der kan man også parkere.
>
> Hilsen Buller (sort lab, ni år) og Pernille

P.S. Alle er velkomne, også selvom man ik har hund, men måske bare vil
ud at gå en hyggelig tur i gode naturomgivelser*S*

Fra : pops2

Dato : 25-02-03 08:28

> P.S. Alle er velkomne, også selvom man ik har hund, men måske bare vil
> ud at gå en hyggelig tur i gode naturomgivelser*S*

Hejsa!
Jeg må desværre nødt til at melde fra på lørdag, da jeg har en anden
aftale ... ): men jeg håber da stadig, at folk dukker op! Det er vildt
hyggeligt!
Hilsen Pernille

Fra : Therese

Dato : 25-02-03 12:39

Jeg regner med at dukke op alligevel....

--
Mange hilsner
Therese

Fra : pops2

Dato : 28-02-03 22:13

pernille_kressel@yahoo.com (pops2) wrote in message news:<32e744c6.0302242327.191c63c2@posting.google.com>...

Hejsa!!
Jeg og Elmer dukker op alligevel, jeg skal først noget efter 14. Håber
vi ses!! Det bliver godt!
Hilsen Pernille