Hjælp til fotoside søges
Fra : Thom@s

Dato : 12-01-01 22:00

Jeg kunne stadig godt tænke mig noget hjælp med foto siden......hvordan
gør jeg det bedst
www.dirch-passer.dk

Med venlig hilsen
Thomas
admin@dirch-passer.dk

Fra : N/A

Dato : 13-01-01 11:43

Fra : Thom@s

Dato : 13-01-01 11:43

Hej Jan

Takker for rådet!
Men jeg havde håbet på at få et råd, der også havde lidt flot designmæssigt
præg.

Jeg havde håbet på noget i stil med dette her:
http://www.303.dk/blue-eyes/billeder.asp

Er der nogen der ved hvordan man laver det?
Hvor man får denne script eller asp eller hvad det nu hedder?

Med venlig hilsen
Thomas
www.dirch-passer.dk
admin@dirch-passer.dk