Manglende licens Access 97 ??
Fra : preben kaas

Dato : 11-02-03 22:43

Hej

Jeg har Office XP, Office 97 og Office 4.2 installeret og alt virker
undtagen ACCESS 97
Her skrives:

Microsoft Access kan ikke startes, da der ikke er nogen licens til det
på denne maskine.

Hvordan er det nu lige jeg løser det problem, for naturligvis er der
licens for både Word, Excel og Power Point virker godt nok

Håber på hurtig hjælp

pft Preben

Fra : Lars Klintholm

Dato : 11-02-03 22:53

Den 11 feb 2003 skrev preben kaas i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
>
> Hvordan er det nu lige jeg løser det problem, for naturligvis er
> der licens for både Word, Excel og Power Point virker godt nok

Bruger du Windows 98 kan det være en konflikt fordi du også har
installeret Microsoft Publisher. Publisher installerer en skrifttype
med filnavnet "hatten.ttf". Hvis du omdøber filen til
"hatten.nogetandet", geninstallerer Access og bagefter giver
"hatten.ttf" sit rigtige navn igen, så skulle det køre...

LarsK

Fra : preben kaas

Dato : 11-02-03 23:26

Så er jeg kørende igen
Tak for hjælpen

mvh
Preben

Fra : Lars Klintholm

Dato : 11-02-03 23:36

Den 11 feb 2003 skrev preben kaas i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Så er jeg kørende igen
> Tak for hjælpen

Velbekomme, Preben

LarsK