Country Colours
Fra : Jasmin Gabrielle Bay

Dato : 11-02-03 18:25

Hej
Er der nogen der ved hvad det er for en sang, der spilles til reklamen for
hårfarvemidlet "Country Colours" - og hvem der synger?
På forhånd mange tak

Gabrielle

Fra : Negoti8r

Dato : 11-02-03 19:34

Den er vist baseret på Cindy Lauper's "True Colors"

Fra : Jasmin Gabrielle Bay

Dato : 11-02-03 21:08

Hejsa og tusind tak - det lyder meget sandsynligt

Gabrielle

Fra : Kristian Stephansen

Dato : 11-02-03 21:39

Hey...

> Den er vist baseret på Cindy Lauper's "True Colors"

Det har jeg dælme godt nok svært ved at høre - hvordan er du kommet på den
ide?

VH
Kristian

Fra : Negoti8r

Dato : 12-02-03 17:05

> Det har jeg dælme godt nok svært ved at høre - hvordan er du kommet på den
> ide?

Det er ikke samme nummer - indrømmet.
Det har dog samme feel og harmoni-sammensætninger.

Fra : Anja Lysholm

Dato : 12-02-03 17:12

> Det har jeg dælme godt nok svært ved at høre - hvordan er du kommet på den
> ide?

Det har jeg heller aldrig været i tvivl om. Sangerinden lyder endda som
hende.

Anja

Fra : Jasmin Gabrielle Bay

Dato : 12-02-03 21:02

Nej jeg har hørt den og det er ikke den - slet ikke - men hvilken sang kan
det så være ???

Varme hilsner
Gabrielle