problemer med destinationramme
Fra : niff

Dato : 11-02-03 17:10

Jeg har oprettet en side med rammer.
Menu i siden m.linkknapper og overskrift(banner)
Jeg markerer hovedrammen med ny og laver ny side med destination _self.
Siden burde, når jeg linker den til menuknapperne komme op på samme side som
menu og banner(i hovedramme),men danner en hel side???
Jeg har også prøvet at skrive hovedramme i stedet for _self, men ligemeget
hjælper det.
Er der nogen der har et godt foreslag?

Venlig hilsen Finn

Fra : Per Ahm

Dato : 11-02-03 17:50

"niff" <niff@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> menu og banner(i hovedramme),men danner en hel side???
> Jeg har også prøvet at skrive hovedramme i stedet for _self, men ligemeget

Prøv lige at lad os se et link til siden!
Per Ahm

http://www.perahm.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-02-03 17:52

> [...]

>Siden burde, når jeg linker den til menuknapperne komme op på samme side som
>menu og banner(i hovedramme),men danner en hel side?

Jeg er ikke helt med på, hvad det egentlig er du vil, skal
framesættet erstattes af en ny side?

Så er det _top, der skal bruges.

Er det sådan at man klikker på et link i menuframen og siden skal
åbnes i hovedrammen, så skal target være navnet som du har givet
framen, siden skal åbnes i.

Ellers vis os en side, hvor vi kan se problemet på.

Fra : niff

Dato : 11-02-03 18:43

Ja der er sådan at siden skal åbnes i hovedramme, når man klikker på et link
i menuframe.
Den side har destination hovedramme og den har jeg givet alle de sider, der
skal åbnes der,
men hele siden bliver åbnet,altså uden menuframe og banner
Jeg har ikke udgivet siden endnu.Så du kan ikke se en side

VH Finn

Fra : Per Ahm

Dato : 11-02-03 18:53

> [...]
> men hele siden bliver åbnet,altså uden menuframe og banner
> Jeg har ikke udgivet siden endnu.Så du kan ikke se en side

Er du sikker på at din "hovedramme" også er navngivet hovedramme!

På dine links, når alle rammer er åbnet via din index side, højreklikker du
på dit link, og vælger destinations ramme, der får du ligeledes en lille
oversigt over de øvrige rammer, og kan derved "pege" dig frrem til den
rigtige.

--
Per Ahm - www.perahm.dk

Fra : niff

Dato : 11-02-03 19:24

Mener du at jeg trykke på index og vis hyberlinks?
Mine sider står som
sidestandard(banner)sidestandard(indhold)sidestandard(hovedramme)
Når jeg går over til vis hyperlinks er der tilsyneladende ingen fejl: index
til startside til overskrift, menu, velkommen og fra menu til til
alle de andre sider.

VH Finn

Fra : Per Ahm

Dato : 11-02-03 19:33

> [...]
> Når jeg går over til vis hyperlinks er der tilsyneladende ingen fejl:
> til startside til overskrift, menu, velkommen og fra menu til til

Prøv lige at sende de tre sider i en mail til mig!

Indhold, Banner, Hovedramme

per.ahm@stofanet.dk

Så er det vist lidt nemmere at se hvad der går galt!

--
Per Ahm - www.perahm.dk

Fra : Per Ahm

Dato : 11-02-03 19:34

+ Din index

--
Per Ahm - www.perahm.dk

Fra : niff

Dato : 11-02-03 20:25

Kan ikke sende vedhæftede filer: binairy in non-binairy group

Fra : Per Ahm

Dato : 11-02-03 20:31

Nej derfor fik du også min mail adresse: per.ahm@stofanet.dk

--
Per Ahm - www.perahm.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-02-03 21:01

"niff" <niff@mail1.stofanet.dk> skrev :

>Jeg har ikke udgivet siden endnu.Så du kan ikke se en side

Man kan da altid lave en testside og uploade.
Eller du kunne i det mindste sende koden til dit framesæt.

Men iøvrigt er det ligemeget, når du ikke gider følge netiketten
på <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

(Se også min standardsignatur)

Fra : Per Ahm

Dato : 11-02-03 21:27

> Men iøvrigt er det ligemeget, når du ikke gider følge netiketten
> [...]

Problemet er afhjulpet via et par fremsendte sider via mail, der var tale om
Hover button's

--
Per Ahm - www.perahm.dk